پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

مدیرکل دفتر آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از ممنوعیت ادامه تحصیل کارشناسان تازه استخدام شده سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها خبر داد.

به گزارش ریواس جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمد میثمی‌تبار در جمع مدیران ستادی و شهرستانی این سازمان با اشاره به ممنوعیت ادامه تحصیل کارشناسان جدید‌الاستخدام- مهندسین ناظر- اظهار کرد: البته در این خصوص جانبازان، فرزندان جانباز بالای ۲۵ درصد و فرزندان شاهد و ایثارگر از این قانون مستثنی هستند.

مدیرکل دفتر آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی افزود: این یک قانون است که سرپیچی از آن برای مدیر مربوطه تخلف اداری محسوب می‌شود.
جعفر گوهرگانی نیز در همین زمینه خطاب به مدیران شهرستانی‌اش گفت: از مجموع ۱۵۷ کارشناسی که در این دو سال در سازمان جهاد کشاورزی مشغول به کار شدند به جز آن‌هایی که در قانون آمده، احدی مجوز ادامه تحصیل ندارد.
برای ادامه تحصیل استخدام نشدید؛ شما کار مهمتری دارید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: کارشناسان پهنه‌ها در مناطق مختلف استان برای امر دیگری استخدام شدند و نمی‌شود که کار را رها کنند و بخواهند ادامه تحصیل دهند.
وی کار پاره‌وقت را ممنوع دانست و بیان کرد: بی‌انگیزگی در میان کارشناسان تازه استخدام شده به هیچ بهانه‌ای، قابل قبول نیست و ملاک عمل قانون ابلاغی است.
وی از مدیران خواست تا بی‌تفاوت نباشند و از کارشناسان پهنه‌ها در روستاهای مختلف کار مؤثر و خروجی مثبت بخواهند و اجازه کم‌کاری و بی‌مسئولیتی را ندهند.
انتهای پیام/ بنام