پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

گسترش استفاده از وسایل ارتباط جمعی همواره یکی از راه های کاهش رفت وآمدها، ترافیک ها،هزینه ها و تصادفات است.
مدیران و مسئولان نیز باید استفاده از این ابزارها را به فال نیک بگیرند و با استفاده مفید از آنها سعی در کاهش مشکلات مردم بکنند
.

در این عصر و دنیای ارتباطات رفتار یکی از مدیران موجب گلایه مندی برخی از شهروندان شده است.
به گزارش ریواس جنوب، بخشدار چاروسا فضای ارتباطی مناسب را به وجود نیاورده است و در این مدتی که در منطقه چاروسا مشغول به کار شد رفتار او با انتقاداتی همراه بوده است.
علی محمودی که در اوج جوانی به سر می برد و اولین تجربه مدیریتی خود را در حال کسب کردن است، اخلاقی از خود بروز داد که گلایه برخی از شهروندان را به دنبال دارد.
اتفاق افتاد که ارباب رجوعی که برای کاری به او مراجعه می کند یا تماس تلفنی برقرار می کند با ادبیاتی تند میگوید که من با شما کاری ندارم و اگر موردی دارید با دهیار روستا مطرح کنید تا او به من برساند چرا که بخشدار وظیفه جواب دهی به همه مردم را ندارد.
در این بین ممکن است افرادی که مراجعه میکنند انسان های بزرگ منطقه و احیانا عضو شورای روستای خود باشند که وقتی با چنین رفتاری برخورد می کنند قطعا شوکه می شوند.
و نیز با توجه به بافت عشیره ای بودن این منطقه و اختلافات قومی و محلی ممکن است ارباب رجوع های بخشدار نتوانند که دغدغه ها و احیانا خواسته های شخصی و محرمانه خود را به دهیار بگويند و اجبار آنها به عدم مراجعه به بخشدار ظلم است به کسانی که ممکن است از حقوق شهروندی خود آگاهی کامل نداشته باشند.

منطقه چاروسا منطقه محرومی است و نیاز است بخشدار سعه صدر داشته باشد و با حوصله مشکلات مردمی را که شبانه روز در حال کار و کاگری هستند را پیگیری و حل نماید.
گرچه محمودی از روزی که آمد سعی در سرکشی به روستاهای منطقه دارد و اقداماتی نیز انجام داد اما معمولا در هر انتصاب غیر بومی که باشد طبیعی است که برای شناخت و آشنایی بیشتر با منطقه تحت مدیریت خود بازدید هایی صورت بگیرد.

بنابراین نیاز است که بخشدار این منطقه محروم سطح خود را از مردم بالاتر نداند و در میان مردم باشد.

وی در آخرین اقدام متکبرانه خود شماره افرادی که پیگیر امورات منطقه هستند را در فضای مجازی مسدود کرد تا عملا نشان دهد که تمایلی نسبت به افرادی که پیگیر مشکلات منطقه هستند در او وجود ندارد.
علی رغم اینکه نباید برخی از مراجعات غیر ضروری چه تلفنی و چه حضوری و گاها دیرهنگام برخی از مردم را نادیده گرفت اما سکاندار یک بخش باید ظرفیت هضم چنین رفتارهایی را داشته باشد.

انتظار است بخشدار چاروسا که نیروی تازه نفسی است در همین ابتدای گام به این حد احساس خستگی نکند و علاوه بر انرژی جوانی خود از بقيه ی استعدادها و ظرفیت ها و مشورت با نخبگان و بزرگان منطقه برای رسیدن به خواسته ها استفاده کند و به کمک آنها راه را برای پیشرفت منطقه بازتر کند.

باید دید با این اخلاق آیا راه بخشدار مستدام است یا خیر!