پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به طور سرزده از یک کارخانه آب معدنی در یاسوج بازدید کرد.

بازدید از کارخانه آب معدنی

به گزارش ریواس جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت عذا و دارو، امروز یکشنبه ۲۹ مهرماه ۹۷، امام بخش قائدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بخش‌های مختلف شرکت آب معدنی در یاسوج را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

قائدی در این برنامه ضمن بازدید از بخش‌‍‌های مختلف تولید آب معدنی به سووالات خبرنگاران در رابطه با جزئیات مختلف تولید آب معدنی در این شرکت یاسوجی پاسخ داد و اظهار کرد: در آب معدنی‌ها هیچ گونه مواد افزودنی وجود ندارد و کاملاً آب معدنی با املاح مورد نیاز بدن است.

وی با بیان اینکه فرایند تولید آب معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت نظارت معاونت غذا و دارو است، گفت: آب معدنی در این کارخانه مورد بازدید بدون کمترین دخالت دست تولید می شود و کاملاً صنعتی است.

قائدی بیان کرد: از موادهای اولیه تهیه بطری آب معدنی تا عرضه آب معدنی ها به بازار زیر ذره بین نظارت معاونت غذا و دارو می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۹ کارخانه فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم، افزود: تعداد کارخانجات آب معدنی های غیرفعال ۴ واحد است و در شش ماهه اول سال ۹۷ بیش از ۱۵ مورد از این کارخانه ها بازدید کردیم.

انتهای پیام/د