پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

وضعیت تلفن‌ها و آنتن‌دهی شبکه‌های مخابراتی کهگیلویه و بویراحمد در هنگام بارندگی، داد مدیر اورژانس ۱۱۵ این استان را هم در آورده است؛ او گفت که با اولین بارندگی‌ها بسیاری از جاده‌ها فاقد ارتباطات تلفنی می‌شوند و حتی تلفن ۱۱۵ هم روی دایورت قرا می‌گیرد! پورانفرد گفت که با وضعیت فعلی آنتن‌دهی تلفن‌ها چه کسی پاسخگوی دیر رسیدن عوامل اورژانس در هنگام حوادث  است؟

آنتن دهی تلفن

به گزارش ریواس جنوب از یاسوج، مدیر اورژانس ۱۱۵ کهیگلویه و بویراحمد با انتقاد از شرکت مخابرات گفت: با کوچکترین بارندگی ارتباط تلفنی در بسیاری از مناطق و جاده‌های استان قطع می‌شود.

جلال پوران‌فرد اظهار داشت: به محض کوچکترین بارش باران ارتباط تلفنی در بسیاری از جاده‌های استان از جمله محور دمچنار بعد از پل گندی خوری و چرام-باشت قطع می‌شود.

وی با طرح این پرسش که در صورت بروز هرگونه حادثه و تاخیر در رسیدن عوامل اورژانس به دلیل دیر مطلع شدن چه کسی باید پاسخگو باشد، عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در این زمینه چاره اندیشی کنند.

پوران‌فرد با اشاره به اینکه در هنگام بارندگی‌ها تماس با ۱۱۵ به صورت خودکار روی دایورت قرار می‌گیرد، ابراز کرد: به دلیل نیفتادن شماره تلفن تماس گیرنده در برخی مواقع امکان تماس ثانویه نداریم.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در برنامه طرح چهارم و پنجم احداث و راه اندازی ۲۵ پایگاه جدید در دستور کار قرار گرفت که بیش از ۲۱ مورد اجرایی شده است.

پوران‌فرد خاطرنشان کرد: در طرح توسعه ششم نیز ۱۸ پایگاه جدید اورژانس جاده‌ای و شهری مصوب داریم که امیدوارم با تلاش و پیگیری همکارانم در اورژانس ۱۱۵ این مهم در برنامه زمانبندی شده به اتمام برسد.

انتهای پیام/د