پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

همراه اول یکی از اپراتورهایی است که همواره مشترکین زیادی دارید و افراد زیادی در مقابل با اپراتورهای دیگر از آن استفاده می کند.

به گزارش ریواس جنوب، علی رغم اینکه همراه اول سعی دارد با روش های مختلف به مشتریان خود القاء کند که با ارائه ریز مکالمات و هزینه ها، حساب و کتابشان کاملا شفاف است اما برخی از شهروندان در کهگیلویه و بویراحمد بر این باور هستند که با وجودیکه از سیم کارتشان استفاده نمی کنند اما به قبض های شماره تلفنشان حتی در حد هزار تومان اضافه می شود.
برای مثال مورد زیر که البته اقرار می کنیم ممکن است بحث تخصصی باشد که ما نسبت به آن علم و تخصص نداشته باشیم و ادعای ما اشتباه باشد اما بعنوان یک ابهام و ترید آورده می شود تا بلکه مسئولان همراه اول در کهگیلویه و بویراحمد بتوانند برای مردم عادی که علم تخصصی ندارند شفاف سازی کنند.
در این مورد با وجودیکه از سیم کارت به مدت یک الی دو روز استفاده نشد قبض به شکل غیر محسوسی بالا رفته و وقتی که صاحب قبض متوجه این ابهام شد با حساسیت بیشتری اپلیکیشن ” همراه من” مختص همراه اول را رصد کرد.
بعد از آن در حالی که کل بدهی خود را در یک کاغذ برای یادداشت خود نوشته بود اقدام به خرید بسته مکالمه ای کرد که قبض دو هزار تومان نسبت به حالت واقعی بالا رفته بود.

در این عکس تا تاریخ ۱۱/۸/۹۹ بدهی ۳۶۳۰۰۰ ریال بوده که عکس از صفحه (اسکرین شات)گرفته شد.

تاریخ ۱۲/۸/۹۹ بدون اینکه از سیم کارت استفاده شود با گرفتن این عکس مشخص شده یکصد تومان به بدهی اضافه شد و ۳۶۴۰۰۰ شد.

 

تاریخ ۱۳/۸/۹۹ مجددا استعلام از همراه من گرفته شد و بدهی با رشد ۶۰۰ تومانی به ۳۷۰۰۰۰ ریال رسید.

با تصویر زیر پیامک آمد که بسته شما به پایان رسید و با ثبت مبلغ بدهی خود که سی و هفت هزار تومان بود اقدام به خرید بسته ترکیبی به ملغ۲۶۱۰۰۰ کرده شد و عکس از صفحه نیز گرفته شد.

 

و حالا نکته ابهام برانگیز این بوده که بلافاصله بعد ازخرید بسته از همراه من استعلام بدهی گرفته شد و مبلغ به ۶۵۴۰۰۰ رسید در حالیکه بدهی قبل از خرید بسته سی و هفت هزار بود و بسته ای که خریداری شده نیز بیست و شش هزار و یکصد تومان بود که جمع این دو مبلغ ۶۳۱۰۰ می شد حالا چرا بدهی به ۶۵۴۰۰ رسید بدون اینکه از سیم کارت استفاده ای بشود موجب ابهام شده است که برای نمونه آورده شد تا هم هموطنان و همشهریان در این استان محروم با دقت رصد کنند و در صورت به یقین رسیدن از دیگر اپراتورها استفاده کنند و یا اینکه اگر توضیح منطقی و دقیق وجود دارد مهندسان همراه اول ارائه دهند تا به اطلاع مردم رسانده شود.

گفتنی است؛ این ابهام در آبان ماه رخ داد و خبرنگار ریواس جنوب موضوع را با مدیرعامل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرده که آقای امیری گفته بود که چون موضوع تخصصی است باید معاون مربوطه توضیح دهد.
تماس ها با آرانپور معاون معرفی شده از سوی مدیر عامل نیز ادامه داشت و ایشان گفته که باید جهت بررسی بیشتر از تهران استعلام بگیریم.
بعد از آن تلاش ها برای تنویر افکار عمومی به نتیجه نرسید و مسئولان مخابرات توضیح منطقی نداده بودند و هر روز به یک بهانه از پاسخ و توضیح شفاف امتناع می کردند.

 

انتهای پیام: عظیم بنام