پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

در حالیکه صبح امروز تعدادی از پروازهای هوایی در فرودگاه‌های مختلف کشور به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی، لغو شدند اما از ظهر امروز برنامه پروازها به روال عادی خود برگشته بود و اغلب پروازهای تهران به مقصد شیراز به‌موقع انجام گرفت.

با این حال آنگونه که یکی از خبرنگاران «ریواس جنوب» از فرودگاه مهرآباد تهران گزارش داده است، شرکت هواپیمایی «آتا» پس از اعلام پرواز شماره ۵۲۲۳ خود برای ساعت ۱۵:۵۰، بلافاصله تاخیر ۴ ساعتی را روی نمایشگر برد و در مرحله دوم نیز تاخیر ورود را دو ساعت و ۲۰ دقیقه‌ی دیگر تمدید کرد تا مسافران منتظر ورود هواپیما در ساعت ۲۱:۲۰ باشند.
اما در ادامه سریال تمدید تأخیرهای این شرکت، ۴۰ دقیقه دیگر نیز اضافه شد تا به این ترتیب داد مسافران این پرواز بلند شود.

بر پایه این گزارش، یکی از مسافران به خبرنگار ریواس جنوب گفته است که «مسوولین شرکت باید خسارت تاخیر و عودت ۳۰ درصد بهای بلیط را بپردازند» که در این لحظه مسافر دیگری اعلام کرد که «به من گفته‌اند در پرواز بعدی تخفیف اعمال می‌کنیم.»

خانم معترض دیگری با شنیدن این اظهارات گفت: «اگر لازم باشد با تراکتور می‌روم اما با این شرکت نه؛ بنابراین این شرکت باید خسارت را نقداً بپردازد.»

خانم مسافر دیگری در حالی که به شدت عصبانی بود فریاد می‌زد که «مدیر شرکت هواپیمایی آتا باید بیاید و جلو مردم به نشانه‌ی عذرخواهی تعظیم کند.»

برخی از مسافران از سابقه‌دار بودن بی‌نظمی در برنامه پروازهای این شرکت سخن گفتند و اظهار داشتند؛ «این تاخیر فقط به علت بی‌توجهی به مسافران و کم‌ارزش پنداشتن مردم از سوی مسوولین شرکت آتا رخ داد و نه چیز دیگری.»

در حالیکه پیگیری خبرنگار ریواس جنوب نشان می داد که تا ساعت ۲۲ هنوز پرواز ۱۵:۳۰ شرکت آتا به مقصد شیراز انجام نشده اما هواپیمای شرکت آتا سرانجام با بیش از ۶ ساعت تأخیر، تهران را به مقصد شیراز ترک کرد.

انتهای پیام/ رحیم بنام