واکنش مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به گزارش ریواس؛ اگر مشترکین بدهیهای خود را ندهند، خدمات پس از فروش، بیمعنی است
پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، نسبت به انتشار گزارش تعدادی از ساکنان منطقهی بنسنجان یاسوج در پایگاه خبری تحلیلی «ریواس»، واکنش نشان داد. (کلیک کنید)
به گزارش «ریواس»، داوود رهزادی در گفتگو با این پایگاه اطلاعرسانی، انفجار و آتشسوزی در کنتور تعدادی از منازل منطقه بنسنجان را تکذیب کرد و اظهار داشت: چنین چیزی که کنتور چند منزل بهدلیل اتصالات یا نوسانات برقی، دچار انفجار، آتشسوزی و سپس قطعی گستردهی برق در منطقه بنسنجان شدهباشد، کذب است.
رهزادی در توضیح تصاویر ارسالی یکی از ساکنین این منطقه برای پایگاه خبری «ریواس» نیز گفت: ممکن است مورد خاصی رخ دهد که مطابق مقررات عمل خواهد شد اما اینکه چند کنتور بهصورت گسترده تحت تأثیر نوسانات برقی دچار حادثه شده باشند صحت ندارد.
وی در واکنش به گلایهی یکی از مشترکین از خدمات شرکت برق در حل این مشکل، عدم اطلاع برخی از مشترکین از مقررات مربوط به اشتراک برق خود را یادآور شد و افزود: مطابق مقررات، خدمات پس از فروش از سوی شرکت توزیع نیروی برق، تنها به مشترکینی ارائه میشود که هیچگونه بدهی نداشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه شرکت برق یک شرکت خدماترسانی و پرهزینه است، اضافه کرد: و اگر هزینههای این شرکت از طریق دریافت قبوض مشترکین تأمین نشود چه معنی دارد خدمات پس از فروش به مشترک بدهکار ارائه شود؟
رهزادی تصریح کرد: در صورت پردخت بدهی اندک این مشترکین، مشکلات مربوط به حوادث برق منازل نیز بررسی و برطرف خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق همچنین نسبت به توصیف یکی از ساکنان مبنی بر «گروکشی شرکت برق برای حل مشکل اورژانسی مردم»، تأکید کرد: برق، نیاز ضروری و حیاتی همهی اقشار مردم است و قطعاً لازم است برای خدماترسانی مطلوب، مقررات شرکت برق برای همهی مشترکین اعمال شود.
وی توجیه عدم دسترسی برای پرداخت قبوض را قابل قبول ندانست و اظهار داشت: با امکانات و روشهای آسان و مختلفی که برای پرداخت قبوض پیشبینی شده است و امکان پرداخت بدهی برای همهی مشترکین در همهی ساعات شبانهروز وجود دارد.
رهزادی در پایان، با تأکید بر اینکه دستور بررسی موارد خاص پیشآمده را داده است، خاطرنشان کرد: اگرچه موارد خاص را پیگیری کرده و میکنیم اما تقاضای ما از شهروندان این است که مطابق با مقررات، تعهدات متقابل خود را نسبت به این دستگاه خدمترسان انجام دهند.
ادعای تعدادی از ساکنان منطقه بنسنجان یاسوج؛
مسئولان بهجای رفع مشکلات ناشی از انفجار کنتورهای برق ما، گروکشی میکنند! (+عکس)
گفتنی است روز گذشته تعدادی از ساکنان منطقهی بنسنجان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، با ارسال گزارشی به هیئتتحریریه «ریواس»، از انفجار در کنتورهای برق منازل خود و قطعی برق خبر دادند و واکنش شرکت برق استان را نوعی «گروکشی» توصیف کردند.
به گزارش ریواس، بر پایهی شکوائیهای که در اختیار این پایگاه اطلاعرسانی قرار گرفته است، بعد از ظهر روز گذشته، به علت برخی اتصالات برقی در شبکه توزیع برق، کنتور برخی از منازل منفجر و منجر به آتشسوزیهای پراکندهای نیز شد.
یکی از ساکنان این منطقه، به پایگاه خبری تحلیلی ریواس، گفت: متأسفانه مسئولان شرکت برق به بهانهی بدهکاریهای زیر ۵۰ هزار تومان از حل مشکل اورژانسی مردم طفره میروند و در شرایط اضطرار، به جای حل فوری مشکل شهروندان، برای اخذ مطالبات اندک خود، از مردم گروکشی میکنند! (مشروح این گزارش)
بر پایهی گزارش ریواس، با وجود اظهارات برخی از ساکنین منطقه بنسنجان، اظهارات مدیرعامل شرکت برق در این ارتباط، حکایت دیگری دارد؛ هرچند داوود رهزادی وعدهی پیگیری دقیق موضوعات خاص را بهصورت فوری داده است اما در عین حال بر انتظار خود از شهروندان مبنی بر رعایت مقررات و پرداخت بدهیهای خود، برای ارائهی خدمات مطلوب به همهی مشترکین تأکید کرد.
انتهای پیام/ سجاد بنام
خداوکیلی آقای راهزادی آدم خوبیه
با تشکر از آقای بنام بخاطر اطلاع رسانی
کاشکی مدیرکل محترم بجای توجیه به مسیول حراست و بازرسی و حقوقی خود دستور می دادند در محل حضور پیدا کند و واقعیات را بررسی و با افراد سهل انگاری برخورد کند
با شناختی که از ایشان دارم انتظار چنین اقدامی بود آقای مدیرکل امروز که بدهی ۴۰ هزارتومان پرداخت شد چرا اقدام نشد کاشکی ۳ روز برق خانه ات یا محل کارت بر اساس حادثه غیر متقربه قطع می شد و یک روز وصل نمی شد عکس العمل را می دیدم چرا مدیران ما جرات قبول مشکل را ندارند و با افراد سهل انگار برخورد نمی کنند
مطمئنم اگر اطلاعات صحیح به آقای مهندس می دادند با شناختی که من دارم قاطع عمل می کرد ولی چه باید کرد ایشان از زمان اتفاق تا الان که ساعت ۵ بعد از ظهر می باشد بررسی کنند چرا کنتور وصل نشد و چرا باید بعد از سه روز تاریکی و گرما و خوردن آب گرم و فساد مواد غذایی را تحمل کنیم
چرا این مورد را به صورت ویژه بررسی نمی کنند و اقدام نمی کنند مشکل چیست؟؟
برادر پول بدهیت رو بده تا برقت رو درست کنند
تشکر از ریواس که یکطرفه به قاضی نمیره!
در این شرح واقعه معلومه یه چیزی زیر سر اداره برق بوده اما در مجموع اداره برق بد نیست
دوست خوبم مهندس رهزادی
تشکر از جوابیه تان ولی کاشکی بیشتر تحقیق می کردی امروز روز چهارم است هزاران نفر خبر و پاسخ را خواندند دیروز صبح چهل هزارتومان بدهکار ی واریز شد و چندین بار به اداره برق سر زدیم الان ساعت ۲ بعد از ظهر است ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته چرا شما شخصا پیگیری نمی کنید و نتیجه اقدامتان را در همین ستون چاپ نمی کنید
مردم قضاوت کنند و بدانند که ما مشتریان دروغ می گویم و بیکاری پرداخت نمی کنیم یا شما
آغا برق در شهرستان ما که هر روز قطع میشه
باید خدا را شکر کنید!