پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

تلخند این هفته ریواس جنوب اشاره به نامه یکی از مدیران به همراه مشاوران نخبه اش دارد که در آن نارضایتی ارباب رجوع را از مسائل مهم و اساسی به سطح خنده داری تقلیل داده است.

در نامه به زعم خودش مهمِ این مدیر که ظاهرا در پی آسیب شناسی عوامل نارضایتی ارباب رجوع صادر شده است مشخص شد «پیاز» عامل نارضایتی ارباب رجوع است. با بررسی این نامه که در آن تهدید به پلمپ آبدارخانه و برخورد اداری شده است، پیشنهاد می شود این بند به تخلفات اداری اضافه شود؛

سرخ کُنی، حمل پیاز، اشاره به خواص پیاز در جهت ترغیب به مصرف، انتشار بوی نامطبوع به هر نحو و هر وسیله…

ریواس جنوب به این جهت این موضوع را تلخند کرده است که نارضایتی ارباب رجوع در سیستم بانکی دلالت بر موضوعات اساسی و مهمی دارد که پخت موردی یک تخم مرغ در آبدارخانه چنان پرت، بی معنی، کوچک و خنده دار است که بیان آن مصداق این مصرع است؛

خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است…

بهتر است این مدیر بانکی، بروکراسی زائد اداری، هزینه بالای دریافت تسهیلات، فشار مضاعف سیستم بر بدهکاران خرد با مبلغ ناچیز، صف طولانی برای دریافت تسهیلات ازدواج و تاخیر چند ماهه در پرداخت، دست رد بر سینه ی متقاضیان ودیعه مسکن و فرزند آوری و صدها مورد متعدد دیگر را عامل نارضایتی عنوان کند و برای آنها چاره ای بیندیشد نه این مسأله ساده و بی اهمیت را بزرگ کند.