اعلام نتایج ارزیابی کلیپ اقتصاد مقاومتی در کشور درخشش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بین مدعیان+یک توضیح
پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/
روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه اقتصاد مقاومتی با تولید یک محصول رسانهای ممتاز، موفق به کسب عنوان پنجم کشور شد.
به گزارش ریواس جنوب، اقتصاد مقاومتی یکی از سیاستهای کلیدی نظام جمهوری اسلامی و از دستورات ویژه مقام معظم رهبری است که در دولت تدبیر و امید نیز توجه ویژهای به آن شده است.
اگر چه دولت یازدهم از سوی برخی افراد متهم به کمکاری در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است ولی واقعیت آن است که همه تلاشهای دولت حول این سیاست راهگشا بوده و موفقیتهای خوبی نیز به دست آمده است.
اخیرا وزارت کشور برای بیان این دستاوردها در حوزه اقتصاد مقاومتی، فراخوانی منتشر کرد تا استانداریهای سراسر کشور با تهیه یک کلیپ، عملکرد خود را در قالب یک کلیپ چند دقیقهای اعلام کنند.
در این بین، استانداری کهگیلویه و بویراحمد با کسب ۳۵۴ امتیاز و عنوان ممتاز در درجه کیفی بعد از استانهای استانهای لرستان، زنجان، یزد و کردستان قرار گرفت و از بسیاری استانهای بزرگ و مدعی پیشی گرفت تا هم نشان دهد در حوزه اقتصاد مقاومتی، حرف برای گفتن دارد و هم در هنر تبلیغات و اطلاعرسانی.
انتخاب تقوی و نقش آن در این موفقیت
کسب این موفقیت از زاویه دیگری نیز حائز اهمیت است و آن انتخاب یکی از اهالی رسانه در مسئولیت روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.
سید محمد تقوی که از صدا و سیما و با تجاربی از کار خبری و رسانهای به استانداری آمد، در این مدت اندک که به این مسئولیت رسید تواسته است هماهنگی و انسجام خوبی در وظایف و اهداف روابط عمومی به وجود آورد که کسب این موفقیت، و تولید این کلیپ اثربخش با مدیریت او نشانهای از این موضوع است.
وی در جمع خبرنگاران، گفت: اصول مندرج در محتوای ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، ارائه شفاف نقش و برنامهریزی استانداریها در تحقق طرحها و پروژههای اقتصاد مقاومتی و آثار و پیامدهای آن، پرهیز از ارائه آمار و ارقام خستهکننده یا غیرمرتبط، عدم پرداخت به بازدیدهای صرف و عملکردهای شبه تشریفاتی، انعکاس نشستها با سرمایهگذاران داخلی و خارجی، ارائه خلاصه وضعیت نتایج تلاشها در جذب سرمایهگذاریهای جدید به استان، توجه به رفع محرومیت و سرمایهگذاری در مناطق محروم و برخورداری از جاذبههای بصری و استفاده از روشها و دوربینهای حرفهای در تولید از جمله شاخصهای بود که استانداریها بر اساس آن مورد ارزیابی قرار گرفتند.
انتهای پیام/د-عرفانی