پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

به گزارش ریواس جنوب؛ به نقل از ایلنا، آیت الله لطف اله دژکام در مراسم تکریم و معارفه استاندار فارس گفت: باید همه مسئولین پای پروژه هایی که  شروع  شده است باشند و هیچکدام تعطیل نشود.

وی با اشاره به اینکه برای موفقیت نظام جمهوری اسلامی باید تلاش کرد هر دولتی که سرکار است موفق باشد و در غیر این صورت کشور عقب می ماند ، خاطرنشان کرد: باید به دولت وفاق کمک کرد و اگر غیر از این باشد خود ما و مردم ضرر خواهیم کرد.

آیت الله دژکام افزود: دست کمک و یاری مردم فارس با استاندار دولت چهاردهم است تا استان را در مسیر خوبی پیش ببریم.

دست یاری مردم فارس با استاندار دولت چهاردهم است/ هیچ پروژه ای نباید تعطیل شود

فارس در زمینه زیرساخت ها با استانداردها فاصله دارد

رئیس مجمع نمایندگان فارس نیز گفت: در زمینه زیرساخت هایی همچون راه آهن، زیرساخت حوزه ورزشی، فرهنگی، گردشگری و به ویژه اتصال استان فارس به خلیج فارس از استاندارد های لازم فاصله زیادی داریم.

محمد مهدی فروردین با اشاره به اینکه فارس با ظرفیت ها، توانمندی و انبوه سرمایه های انسانی و طبیعی که دارد این استان را در میان دیگر استان ها متمایز کرده است، عنوان کرد: استعدادهای علمی و تحقیقاتی به ویژه در زمینه پزشکی و قطب درمانی استان بویژه در حوزه پیوند اعضا بخشی از آن است و  با این حال بسیاری از این ظرفیت ها بکر و دست نخورده باقیمانده است.

وی خاطرنشان کرد: استان فارس در زمینه تولید محصولات استراتژیک کشاورزی ظرفیتی بی بدیل دارد که به خوبی از آن استفاده نشده است و علی رغم صرف هزینه های زیاد در حوزه سدسازی ها اما از این زیرساخت برای حوزه کشاورزی استفاده نشده است.

به گفته فروردین درحالی فارس از ذخایر خوب نفت و گاز در سطح کشور برخوردار است که در حوزه نفت و گاز و انرژی سهم فارس پرداخت نمی شود.

رئیس مجمع نمایندگان فارس تصریح کرد: در حوزه اشتغال جوانان و تولید جهش مناسبی را نداشته ایم و نیاز به تعامل و هم افزایی و تلاش داریم تا جایگاه فارس را ارتقا و رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

مجمع نمایندگان آمادگی خود را برای همکاری با دولت وفاق ملی اعلام می کند

فروردین با اشاره به وجود ۴ نماینده فارس در کمیسیون  های تخصصی مجلس گفت: اگرچه این ظرفیت خوبی است اما در کابینه دولت از استان فارس استفاده نشد و انتظار است در سطوح دیگر از ظرفیت فارس استفاده شود

وی خاطرنشان کرد: با تلاشی که از استاندار جدید انتظار می رود امید است پاسخگو مطالبات مردم باشیم و ما مجمع نمایندگان آمادگی خود را برای همکاری با دولت وفاق ملی اعلام می کنیم.

دست یاری مردم فارس با استاندار دولت چهاردهم است/ هیچ پروژه ای نباید تعطیل شود

فردی  خوشنام انقلابی و مجاهد و با نگاه ملی برای فارس انتخاب شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز گفت:فردی متدین خوشنام انقلابی و مجاهد و با نگاه ملی برای استان فارس انتخاب شد.

اسماعیل قزل سفلی با اشاره به اینکه فارس سرزمین فرصت ها و استعداد ها است، بیان کرد: فارس با همه ظرفیت هایی که دارد از تاریخ بزرگ و برجسته ای برخوردار است و وجود سومین حرم اهل بیت(ع)، در عرصه فرهنگ و ادب وجود سعدی و حافظ و شخصیت های علمی و علما بزرگ استان گویای آن است.

انتهای پیام/