پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

حجت‌الاسلام والمسلمین سید صدرالله رجایی‌نسب با حکم رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس کل دادگستری استان فارس منصوب شد.

سید صدرالله رجایی‌نسب – رییس کل دادگستری استان فارس

به گزارش ریواس جنوب، سید صدرالله رجایی‌نسب ۵۷ ساله و متولد استان کهگیلویه و بویراحمد است.

او از سال ۱۳۹۲ تاکنون مسؤولیت معاونت قضایی و فرهنگی دادگستری استان فارس را بر عهده داشت و اکنون با حکم رئیس قوه قضایی به مقام ارشد این دستگاه در استان فارس ارتقا یافت.

رجایی‌نسب که دوره قضاوت خود را از شهرستان فیروزآباد فارس شروع کرد، به مدت ۳ سال رئیس دادگستری شهرستان ممسنی بود، ۳ سال معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و سپس به مدت ۵ سال در مسؤولیت دادستان عمومی و انقلاب استان کهکیلیویه و بویراحمد خدمت کرده است؛ او پس از این تجربیات، ۱۱ سال معاونت قضایی دادگستری استان فارس را نیز به کارنامه خود اضافه کرد.

او در حوزه علمی و تحصیلی با سطح ۳ حوزه علمیه، سابقه تدریس در دانشگاه‌های مختلف و نگارش مقالاتی را در حوزه‌های قضایی، جزایی، اجتماعی و تربیتی در کارنامه دارد.

این جانباز جنگ تحمیلی و برادر شهید؛ در حوزه سیاسی و اجتماعی نیز فعالیت‌هایی داشته که از جمله در انتخابات دورادهمین دوره مجلس، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس کاندیدا شده بود که ورود به مجلس بازماند.

گفتنی است پیش از حجت‌الاسلام سید صدرالله رجایی‌نسب، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس دادگستری استان فارس بود که وی نیز امروز در حکمی به عنوان رئیس کل دادگستری استان قم منصوب شد.

پایان/ سجاد بنام