فرماندار کهگیلویه در دیدار با هیئتی از ایرانسل کشور: هر نوع همکاری را برای برطرف کردن نیازهای مردم با ایرانسل انجام می دهیم
پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه هیئتی از ایرانسل کشور امروز مهمان فرمانداری کهگیلویه بودند.
به گزارش ریواس جنوب، در این نشست سید امیررضا عابدینی سرپرست اداره کل فناوری اطلاعات استان با ابیان اینکه مصمم هستید در دولت تدبیر و امید همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار را از نعمت آنتن دهی بهره مند کنیم گفت: مجوز راه اندازی ۳۲ سایت را در استان کهگیلویه و بویراحمدگرفتیم.
وی گفت: تمام مشکلات استان را احصا کردیم و درصدد راه اندازی سایت های جدید و برطرف کردن مشکلات هستیم.
بخش دیگر این نشست بیان خدمات و نیز دغدغه هایی بوده که معاون ایرانسل کشور به آنها پرداخت.
رضایی گفت: یکی از مشکلات اساسی که ما داریم بروکراسی های اداری است که تا بخواهیم یک سایت را راه اندازی کنیم حدود ۲۴۰ روز طول می کشد.
وی گفت: استعلام هایی که اداراتی مانند برق ، محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی از ما می خواهند موجب می شود تا کاری که می توانیم در ۶۰ روز انجام دهیم ۲۴۰ روز به تعویق بیفتد.
این مسئول ارشد ایرانسل کشور گفت: ما برای دادن خدمات به مردم آماده ایم ولی این مهم با اتحاد و همدلی همه مسئولان در شهرستان ها محقق می شود.
اما معاون ایرانسل کشور وقتی از مشکلات اساسی پیش پای ایرانسل در همه نقاط کشور گفت به قول خودش تصور نمی کرد که فرماندار کهگیلویه تا این اندازه شرایط را برای ایرانسل هموار کند.
فرماندار کهگیلویه به این هیئت گفته بود: شما پیش زمینه های قبلی که از مشکلات کار خود دارید را فراموش کنید و بدانید که در این شهرستان هر راهی را که ایرانسل کارشناسی کرد در سریعترین زمان ممکن و بدون طی کردن بروکراسی اداری زمینه را برای راه اندازی سایت هموار می کنیم.
این قاطعیت اتابک موجب شد تا معاون ایرانسل کشور از این قول که به گفته او نادر است متعجب شود و به تشکر از فرماندار کهگیلویه بپردازد.
معاون ایرانسل کشور گفت: تا الان هیچ مسئولی چنین قولی به ما نداد و اگر این مسیر هموار شود ما سایت های خود را راه اندازی می کنیم.
علیرضا اتابک گفت: شهرستان کهگیلویه مشکلات اینترنتی و آنتن دهی زیادی دارد آنگونه که باید به جای اینکه بگوییم کدام نقطه آنتن نمی دهد باید گفت کدام نقطه آنتن می دهد.
وی افزود: حتی همراه اول که یکی از اپراتورهای اصلی است مشکلات فراوانی دارد چه برسد به ایرانسل و این می طلبد که کارهای بیشتری انجام شود.
اتابک گفت: چون مردم حق دارند و نیاز اساسی به ارتباطات دارند، هر نقطه ای را که ایرانسل به فرمانداری اعلام کند به مدت یک هفته تمام استعلام ها را شخصا پیگیری می کنم و مکتوب جواب به ایرانسل می دهم و پروسه ای که گفته می شود ۲۶۰ روز طول می کشد را در شهرستان کهگیلویه با تعاملی که بین ادارات به وجود آوردیم در چند روز حل می کنیم.
اتابک گفت: ایرانسل می تواند با ارتقا پوشش انتن دهی جان یک انسان را نجات دهد و باید طوری به مساله نگاه کرد که ممکن است با یک تماس ایرانسلی در یک تصادف جاده ای، یک انسان را از مرگ نجات داد.
انتهای پیام: عظیم بنام