پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به یکم تیرماه آغاز هفته صرف جویی در مصرف آب و برق گفت : با توجه به ظرفیت های اجتماعی و معنوی زیادی که در سطح کشور وجود دارد، نیاز به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و برق یک ضرورت انکار ناپذیر به شمار می رود.

به گزارش ریواس جنوب از یاسوج به نقل از  روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد رامی با گرامیداشت این هفته،به نقش گروههای اجتماعی در مدیریت مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: مشارکت خانواده‌ها در مدیریت مصرف، افزایش نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف و نقش آموزش در بستر خانواده از مولفه هایی است که می توان در جامعه تاثیر گذار باشد.اب منطقه ای کهکیلویه و بویراحمد

وی افزایش آگاهی های عمومی و بالابردن سطح دانش مصرف‌کنندگان آب و برق نسبت به محدودیت منابع را از دیگر مواردی عنوان کرد که می بایست با برنامه ریزی مناسب و زمانبندی اصولی، مخاطبین را از معضلات کشور آگاه کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان اظهار داشت : توسعه صنایع و بهره‌‌برداری از معادن، متناسب با ظرفیت‌های منابع آبی و برق می تواند کمک شایانی به مدیریت مصرف آب و برق ان استان داشته باشد که در این بین نقش سازمان های تولید کننده تجهیزات کاهنده مصرف می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

سید جواد رامی در ادامه به نقش آب و انرژی در امنیت غذایی،ارزش اقتصادی کاهش مصرف در حفظ منابع و جلوگیری از آلودگی محیط زیست اشاره کرد .

وی ، نقش آموزه های دینی در مدیریت مصرف آب و برق را بسیار مهم توصیف کرد و تاکید کرد: گنجاندن مفاهیم مرتبط با مصرف بهینه آب و انرژی در برنامه های مذهبی رسانه های جمعی می توان به فرهنگ صحیح مردم در امر مصرف کمک نماید.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان در پایان به عناوین روزهای این هفته اشاره کرد و افزود: مدیریت مصرف آب و برق و خانواده،مدیریت مصرف آب و برق، افکار عمومی و رسانه،مدیریت مصرف آب و برق، صنعت، معدن، سازمان‌های عمومی و موسسات خصوصی و شرکت ها،مدیریت مصرف آب و برق، غذا، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست،مدیریت مصرف آب و برق ، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکت‌های مردمی،مدیریت مصرف آب و برق و آموزه‌های دینی،مدیریت مصرف آب و انرژی، اقتصاد و حقوق شهروندی به ترتیب عنوان روزهای این هفته در سال ۹۹ است.

انتهای پیام/د