واکنش دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه به اظهارات سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ مصاحبه شما قابل تامل و فاقد توضیحات تکمیلی بود
پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/
دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی نسبت به مصاحبه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج واکنش دادند.
به گزارش ریواس جنوب در پیام دفتر ارتباط مردمی نماینده کهگیلویه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر یزدان پناه سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام و احترام
مصاحبه جنابعالی پیرامون مشکلات و وضعیت اورژانس و بیمارستان های کهگیلویه بزرگ به ویژه شهرستانهای چرام و لنده از جهات بسیاری قابل تأمل و البته فاقد توضیحات تکمیلی و اقدام عملی بوده که انتظار بوده و هست که فراتر از طرح آن در رسانه ها، به آنها جامه ی عمل پوشانده شود.
جناب آقای دکتر
مستحضرید که بیمارستان چرام توسط متولی امر (دانشگاه علوم پزشکی استان ) کلنگ زنی شد و نماینده مردم در مجلس، قبل از آن با پیگیری، رایزنی و هماهنگی با مسئولان وزارت بهداشت و درمان و بنیاد برکت، بخشی از اعتبار، موافقت نامه، مجوزهای لازم و زمینه ی احداث آن را فراهم آورده بود و چنانکه روند اجرای آن اشکال داشته، اولا مسئولیت و پاسخگویی آن نیز بر عهده علوم پزشکی است و در ثانی اگرچه مراتب عذرخواهی مقام ارشد دانشگاه از محضر مردم شریف شهرستان چرام ستودنی است اما بدانید مردم ولایتمدار شهرستان چرام ضمن اینکه در بوجود آمدن این شرایط قصوری نداشته اند در حقیقت حق آنان فراتر از اینهاست.
جناب آقای یزدان پناه
هوشیار باشید که لحظه ای درنگ و تأخیر در اجرای هرچه سریع تر این مطالبه ی مردم قابل پذیرش نیست مضاف بر اینکه ضرورت اکید است به گونه ای زمانبندی و برنامه ریزی گردد که زمان از دست رفته تا سرحد امکان جبران گردد.
جناب آقای دکتر
قطعا مکاتبات متعدد مسئولان بهداشت و درمان کهگیلویه را در خصوص کمبود تجهیزاتی بخش های مختلف بیمارستان و اورژانس دهدشت از جمله سیستم سرمایشی و خنک کننده را مستحضر هستید
آیا بهتر نیست به جای بر زبان آوردن [ در این مدت ریالی به آن اختصاص ندادند] پیگیری و عملکرد خود را بیان نمایید و پاسخ دهید که چرا ریالی به آن تخصیص داده نشده است؟
جناب آقای دکتر
فرموده اید:
[در ۲۰ روز اخیر ۳۳ میلیارد ریال اعتبار برای رفع کمبودهای اورژانس بیمارستان دهدشت از جمله وسایل سرمایشی اختصاص داده ایم.]
مردم و رسانه ها منتظر هستند که هرچه سریع تر مبادی این تخصیص توسط جنابعالی و یا مسئولان بهداشت و درمان کهگیلویه مشخص گردند.
در پایان ذکر این نکته ضروری و مورد تأکید است که مشکلات سیستم سرمایشی بیمارستان دهدشت به ویژه بخش های بستری، جراحی و داخلی آن همچنان باقی است.
دفتر ارتباطات مردمی
نماینده مردم در مجلس
با سلام
هر وقت نماینده کهگیلویه از دست دانشگاه شاکی بوده هدف رضایت مردم نبوده بلکه یا برای حفظ مهره ها در پست مدیریتی دانشگاه بوده و یا نارضایتی از تغییر مدیران بوده و بهداشت و درمان مردم را بهانه میکند .