اقدام خوب هفته نقدپذیری یک مسئول در مقابل رسانهها/ اقدام برتر هفته دوم تیرماه ۱۳۹۴
پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/
نقدپذیری، موضوعی که همواره در میدان شعار، حاضرِ همیشگی بوده اما در وقت عمل با برچسبهای مختلفی از جمله مصلحت و غرضورزی، نقض میشود.
«اقدام خوب» این هفته، پیرامون واکنش یکی از مسئولان بانکی، به یادداشتی است که در پایگاه خبری تحلیلی ریواس و شماره ۲۶۶ هفتهنامه زاگرس درج شده (از اینجا بخوانید) و در بخشی از آن، زمینههای تکریم ارباب رجوع در وضعیت ظاهری بانکها، مورد نقد واقع شده است.
رئیس شعبه مرکزی بانک ملت در یاسوج، اندکی پس از درج این یادداشت انتقادی، اقدام به تغییرات ظاهری در وضعیت فیزیکی شعبهی تحت مدیریت خود کرده است. این اقدام، بیشتر در حوزهی امکانات فیزیکی بانک ملت، برای آسایش مراجعهکنندگان بوده و بهنوعی پاسخی به بخشی از آن یادداشت انتقادی بوده است.
اگرچه بخش دیگر آن یادداشت، مربوط به دشواریهای بیشماری است که در زمینهی اعطای تسهیلات به مردم بر آنان روا میشود اما به یقین، برای احترام به کرامت ارباب رجوع و ارائهی خدمات مطلوب به آنان، بهبود امکاناتِ ظاهریِ پاسخگویی به مشتریان، اولین گام تکریم ارباب رجوع تلقی میشود.
اقدام بانک ملت یاسوج، بنا به انتخاب هیئت تحریریهی «ریواس»، نه به صرفِ تغییرات صورتگرفته بلکه بهواسطهی روحیهی نقدپذیری یک مسئول، اقدام خوب دومین هفته از تیرماه لقب گرفته و بدین سبب برای نقدپذیری جناب آقای حاتمی، رئیس شعبه مرکزی بانک ملت یاسوج، کلاه از سر برمیداریم.
=== انتهای پیام/ سجاد بنام.
یک وام نصفه و نیمه هم شده برای ما درست کنید تا ما هم به احترام کلاه از سر برداریم .
Wow, this is in every reecpst what I needed to know.