شهردار شیراز اعلام کرد؛ پاسخ استعلامهای آپارتمانی در کمتر از یک ساعت/ واگذاری روند صدور استعلامات شهرداری به طور کامل به دفاتر ماده ۳۳ تا دو ماه آینده
پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/
شهردار شیراز اعلام کرده که تا پایان شهریورماه روند صدور استعلامات شهرداری به طور کامل در اختیار دفاتر ماده ۳۳ قرار می گیرد.
به گزارش ریواس جنوب، حیدر اسکندرپور در جلسه شورای توسعه و برنامهریزی استان فارس با بیان این مطلب که ۸۵ درصد مراجعات شهروندان به شهرداری جهت استعلام است، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده که استعلام های مربوط به آپارتمان های مسکونی (به عنوان یکی از بخش های چهارگانه استعلام بها) در دفاتر ماده ۳۳ و در کمتر از یک ساعت پاسخ داده شود.
به گفته او این اقدام در راستای توسعه شهرداری الکترونیک و به منظور خدمات رسانی بهتر و تسریع در پاسخگویی به درخواست های شهروندان صورت می گیرد که کاهش مراجعه حضوری شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت را به دنبال خواهد داشت.
شهردار شیراز افزود: در حال بررسی فرآیندها و برنامه ریزی برای کاهش زمان پاسخگویی به سایر استعلامات نیز هستیم.
اسکندرپور در بخش دیگری از سخنان خود صدور پروانه ساختمانی و سرمایه گذاری را از دیگر علل مراجعه شهروندان به شهرداری دانست و خاطرنشان ساخت: کمیته تسهیل سازی صدور پروانه ساختمانی در شهرداری شیراز تشکیل شده و ۱۸۶ فرایند لازم برای صدور پروانه ساختمانی را شناسایی کرده است.
شهردار شیراز افزود: این کمیته درصدد برنامه ریزی به منظور تسهیل و تسریع در روند صدور پروانه های ساختمانی است که بی شک رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/ پایگاه اطلاعرسانی شهرداری شیراز