پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

یک شهروند شیرازی مدعی است که یک شرکت خدماتی در جزیره‌ی کیش با استفاده از کم‌اطلاعی مسافران از بسیاری از آن‌ها کلاهبرداری می‌کند.

به گزارش ریواس جنوب، شهروندی با نام «آرش …» در تشریح ماجرای کلاهبرداری شرکت کیش برگ که در زمینه‌ی اجاره‌ی خودرو در جزیره‌ی کیش فعال است، با ارسال اسناد مرتبط به این پایگاه خبری، نوشت:

 «حدود یک ماه پیش بنده و همسرم به جزیره کیش سفر کردیم و در آنجا از سایت کیش برگ خودرو کرایه کردیم.

بابت تضمین عدم خلافی خودرو مبلغ ۳۰۰ هزار تومان از ما اخذ شد که بنا بر قرارداد مقرر شد بعد از گذشت یک ماه، در صورت عدم تخلف رانندگی این مبلغ برگشت داده شود.

متاسفانه با گذشت بیش از دو ماه از این قرارداد با وجود پیگیری‌های فراوان هنوز این مبلغ برگشت داده نشده و حتی از پاسخگویی به تماس‌های تلفنی ما نیز خودداری می‌کنند.

البته سایت کیش برگ اعلام کرده که پیگیر موضوع هستند اما تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته و بنا بر شواهد و حتی بنا بر ادعای یکی از مسؤولان خود سایت کیش برگ، این اتفاق یک رویه‌ی پرتکرار است که معمولاً پیگیرها نیز نتیجه‌ای نداشته است.

جالب اینجاست که مسؤولان این سایت اذعان کرده‌اند که چون مبلغ زیادی نیست و کسانی که از این خودروها استفاده می‌کنند مسافر هستند، معمولاً پیگیری صورت نمی‌گیرد.

به نظر می‌رسد از این طریق کلاهبرداری آشکاری صورت می‌گیرد؛ پول ما را خورده‌اند و حالا جواب تلفن‌مان را هم نمی‌دهند!

خواهش ما از شما رسانه‌ها این است این موضوع را پیگیری کنید تا دست‌کم هموطنان و همشهریان دیگر ما دچار این کلاهبرداری نشوند.»

ریواس جنوب این موضوع را پیگیری می‌کند و آماده‌ی انتشار توضیح شرکت مسؤول و نهادهای نظارتی در این زمینه است.

#تکمیلی

کمتر از یک روز پس از انتشار این گزارش، شهروند شیرازی با ارسال مطلب دیگری از حل مشکل خود در پی انتشار این مطلب خبر داد و نوشت: «سلام. وقتی مطلبم رو تو سایت شما منتشر کردم، خوشبختانه از شرکت کیش‌برگ کیش با من تماس گرفتند و پول ما رو برگردوندن. امیدوارم این رفتارها برای بقیه مسافران و گردشگران تکرار نشه. بابت پیگیری و محبت سایت خوب شما ممنونم.»

انتهای پیام/ سجاد بنام