پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

با نظر عبدالله ویسی، فوتبالیست جوان دهدشتی به تیم بزرگسالان سپاهان اصفهان پیوست.

به گزارش ریواس جنوب، صابر دیده ور فوتبالیست ۲۰ ساله دهدشتی فوتبال خود را از نوجوانان باشگاه فوتبال کشاورز دهدشت آغاز کرد و بعد از آن به مدت دو سال به تیم جوانان نفت وگاز گچساران پیوست.

دیده ور

دیده ور پله های ترقی را سال به سال در فوتبال طی کرد و به خاطر استعداد خوبی که در این رشته داشت به تیم امیدهای سپاهان پیوست. این فوتبالیست جوان ۳ سال برای تیم امید سپاهان توپ زد که ماحصل آن دونایب قهرمانی با این تیم در مسابقات قهرمانی کشور بود و از همه مهمتر با ۱۷ گل پاس در لیگ امیدهای کشور به عنوان گل سازترین بازیکن لیگ شناخته شد.

دیده ور2

وی از مربیان پایه خود، مرتضی کشاورز و امیر حمزه ناظری و حسن عنبریان که زحمات زیادی را برای رشد ایشان کشیدند تقدیر می کند.

دیده ور در هافبک چپ توب می زند و با توجه به بازیهای درخشانی که در تیم امید سپاهان از خود نشان داد نظر مساعد عبدالله ویسی مربی برتر کشور را در تیم بزرگسالان سپاهان اصفهان جلب کرده است و ایشان با قراردادی ۳ ساله به تیم بزرگسالان سپاهان پیوسته است که در لیگ سال جاری برای این تیم در لیگ برتر ایران بازی خواهد کرد و افتخار دیگری را برای شهرستان کهگیلویه (دهدشت) و استان کهگیلویه وبویراحمد رقم خواهد زد.

دیده ور3

تحریریه ریواس جنوب برای این بازیکن جوان در تمام مراحل زندگی و دنیای فوتبالی ایشان آرزوی موفقیت دارد./کبنا

انتهای پیام/ ز. ه