پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

بر اساس اطلاعات رسیده به ریواس جنوب، عابد محمدی در حکمی به سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریواس جنوب از یاسوج، امانی، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور در حکمی عابد محمدی را به سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

عصر امروز دفتر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل در تماسی تلفنی با اله کرم جانی پور سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زمان تکریم و معارفه را برای روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه اعلام می‌کند.

اما گویا جانی‌پور مقاومت کرده و می‌گوید تا زمانی که شخص امانی رئیس سازمان راهداری کشور با وی تماس نگیرد قبول نکرده و استان را به مقصد تهران ترک می‌کند.

جانی پور به بهانه حضور در تهران برای پیگیری پروژه‌های راه‌های روستایی در قامت سرپرست اداره کل راهداری استان با علم به معارفه مدیر جدید، یاسوج را به مقصد تهران ترک کرده است.

جانی پور همچنین با مرثیه سرایی در جلسات رسمی اسباب خنده ی افکار عمومی و عصبانیت مدیران ارشد سازمان راهداری کشور را فراهم کرده بود.

در هر صورت فردا و بر اساس تماس سازمان راهداری کشور، جانی‌پور باید کلید اتاق مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای استان را به عابد محمدی بسپارد.

بعد از ماجرای اتهامات و تخلفات مدیران راهداری این استان، انتخاب جانشین نصیری‌راد حواشی زیادی داشت و بعد از کش و قوس های فراوان، جانی‌پور به سمت سرپرستی این اداره‌کل رسید؛ روز گذشته نیز استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شدت از سهل‌انگاری این اداره‌کل در عدم برگزاری مناقصات پروژه‌ها علی‌رغم وحود اعتبار گلایه کرد.

باید منتظر باشیم و ببینیم که نهایتا معارفه مدیریت جدید این اداره‌کل پرحاشیه کی برگزار می‌شود‌.

انتهای پیام/