پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

رئیس شورای شهر مادوان خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی در یک کیلومتری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شهریست که حتی یک میلی‌متر هم فضای سبز و پارک محله‌ای ندارد.

 

به گزارش ریواس جنوب؛ ولی شکوهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر مادوان هیچ فضای سبزی ندارد و مردم این شهر از نماینده ارشد دولت انقلابی و مردمی انتظار خدمت واقعی و عملی دارند.
رئیس شورای شهر مادوان با اشاره به ولایتمداری مردم این شهر تصریح کرد: حقیقتا به شهر مادوان که چسبیده به یاسوج است کم‌لطفی شده و اگر اینگونه ادامه پیدا کند، این شهر به محل تولید آسیب‌های اجتماعی تبدیل می‌شود.
وی گفت: پول‌های فرهنگی کجا می‌روند که این شهر یک فضای درست و حسابی فرهنگی و ورزشی ندارد.
شکوهی جمعیت شهر مادوان را ۲۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: مگر جوان مادوانی چه گناهی کرده که نباید یک متر چمن مصنوعی و سالن فوتسال داشته باشد؟خانواده‌های مادوانی چه گناهی کردند که یک‌متر پارک ندارند که ساعتی در کنار همدیگر در این پارک‌ قدمی بزنند و استراحتی کنند؟
نماینده مردم شهر مادوان ادامه داد: این مردم دین خود را به این انقلاب ادا کردند و اکنون نوبت مسئولان است تا دین خود را به مردم ادا کنند.
شکوهی یادآور شد: آقای رئیسی اگر تاکنون این مظلومیت و محرومیت مادوانی‌ها را نمی‌دانستید اما امروز این مشکلات را مبسوط به گوش شما رساندم و مردم منتظر اقدام عملی شما هستند‌.