پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

ریواس جنوب/ بعد از فرصت قانونی اعلام تایید صلاحیت‌ها، سه چهره سرشناس انتخابات استان در واقع ردصلاحیت شدند و هر سه نیز به این رأی شورای نگهبان اعتراض کردند؛ در فرصت رسیدگی به اعتراضات تاکنون دو لیست از تأییدیه‌های جدید منتشر شده که تنها محمد بهرامی موفق شد، نظر شورای نگهبان را تغییر دهد و همچنان خبری از نام عدل هاشمی‌پور و سید قدرت حسینی‌پور نیست‌.

به گزارش ریواس جنوب از یاسوج، سید جواد هاشمی از تایید صلاحیت آیت‌الله ملک حسینی برای مجلس خبرگان رهبری و دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران و بویراحمد خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تایید صلاحیت دو نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: صلاحیت ایمان یزدان پناه از حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون و مجتبی احسان بخش از حوزه انتخابیه گچساران و باشت تایید شد.

وی با بیان اینکه تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۲۱ نفر افزایش یافت، گفت: چون تا ۱۹ بهمن ماه فرصت رسیدگی به شکایت افراد رد صلاحیت شده یا عدم احراز صلاحیت شده وجود دارد، امکان اعلام اسامی جدید وجود دارد.

انتهای پیام/