پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

محمد بهرامی، منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در حرکتی ماندگار، با لغو جشن شادی پیروزی خود خطاب به هوادارانش جملات مهمی گفت.

به گزارش ریواس جنوب از یاسوج، نماینده جدید مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان گفت: به دلیل همزمانی این جشن با شهادت مامور نیروی انتظامی جشن پیروزی را با اجازه مردم لغو کردیم و هزینه برگزاری آن را صرف آزادی یک زندانی خواهیم کرد.

محمد بهرامی افزود: فصل رقابت‌ها تمام شده و اکنون فصل رفاقت‌هاست و جشن پیروزی هواداران معنی ندارد چرا که از امروز بنده نماینده همه مردم هستم و با تمام وجود مطالبات همه مردم را بدون توجه به میزان رأیی که دادند، یا منطقه جغرافیایی و ایل و تبار آنها پیگیری خواهم کرد.

بهرامی گفت: اگر جشنی باشد باید جشن همه مردم این حوزه انتخابیه باشد چرا که همه مردم با رقم زدن این شور و شعور و کسب رتبه نخست مشارکت در این جشن و شادی سهیم هستند.

در ادامه، آیت‌الله حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد این حرکت منتخب مردم را حرکتی ماندگار و مدلی فرهنگی نامید و گفت: امروز مطلع شدیم که آقای بهرامی علی‌رغم اطلاع‌رسانی جهت برگزاری جشن مردمی خود در یکی از مناطق یاسوج، به جهت تکریم مقام والای شهید و زنده نگه داشتن یاد شهدا و همراهی با خانواده داغدار شهید «راستگو» از شهدای مدافع امنیت، ضمن لغو اجرای این برنامه که در گذشته توسط منتخبین مردم در استان مسبوق به سابقه بوده، هزینه اجرای این مراسم را که توسط خود و هوادران این جریان تأمین شده بود، صرف نجات یک زندانی محکوم به اعدام نموده و این اقدام در خور تجلیل و  تحسین منتخب مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دناو مارگون ماندگار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد؛ این گونه اقدامات فرهنگی باید در استان نهادینه شود و همه دلسوزان نخبگان، متنفذین و چهره‌های سیاسی باید کمک کنند تا بتوانیم با همراهی و همدلی از نام، اعتبار و اعتلای فرهنگ ایثار و گذشت در استان دفاع کنیم و قطعاً چنین اقداماتی باید به عنوان یک مدل فرهنگی در کشور معرفی شود.

انتهای پیام