پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

 

ریواس جنوب/

احمدزاده؛ شهرستان مارگون در دولت سیزدهم از محرومیت خارج می‌شود

بقیه شهرستان‌ها هم لطفا سر صف باشند، اسمشون را صدا می‌زنیم، نمی‌گذاریم کار به دولت چهاردهم بکشه، صدا زدیم نبودید میرید برا دولت بعد که معلوم نیست دولت محرومان باشه یا نه!

امام جمعه دیشموک گفت: بعضی از پروژه های راههای روستایی بیش از ۴ سال است که به پیمانکار واگذار شده ولی هنوز هیچ کاری صورت نگرفته است.

کلاهتون را هم بندازین بالا، ۴ سال که عددی نیست ورودی شهر دهدشت صد سال هست که واگذار شده و تمام نشده!

مرادعلی پیوند، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هزینه ۳۰ میلیارد تومانی برای سفر رئیس جمهور به استان از اساس دروغ است

منظورتون اینه که ۲۹ میلیارد بوده و رسانه‌ها به دروغ می‌نویسند ۳۰ میلیارد تومان! خب اساسش رو مستند بگید دیگه

امام جمعه دهدشت گفت: رسانه های کهگیلویه ساماندهی و حمایت شوند.

حاج‌آقا زمان انجام این حمایت مهمه که این قرن باشه یا قرن بعدی؟

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفته بود: فعالیت انتخاباتی مدیران خارج از وقت اداری مصداق سوء استفاده بوده و باید منتظر مجازات سنگین باشند.

یعنی باید تایم اداری فعالیت انتخاباتی می‌کردند؟!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان کمبود پزشک متخصص دارد

شما پزشکان باید نگران کمبود بیمار باشید که خدای نکرده تعداد ویزیت ها پایین نیاد

وی از صادرات محصولات سیمان مارگون و سیمان یاسوج از گمرک استان خبر داد و افزود: در گذشته این محصولات از گمرک سایر استان ها صادر می‌شد اما با اقدامات صورت گرفته دو واحد بزرگ صنعتی گمرک استان را برای صادرات انتخاب کردند.

ای وای! خواب دوستان گمرکی را خراب نکنید، دیگه گمرک توی این کشور نیست تا بیاین آرامش چند ساله اینا را بهم بزنین؟

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج می‌گوید: سند توسعه صادرات علی‌رغم همه جلسات منجر به نتیجه نشد که انتظارات می‌رود این جلسات از سر گرفته شود.

خب چرا شما هم مثل قبل، این سند را از یک جای دیگه کپی پیست نمیکنین؟ الان که ماه روزه هست و نمیشه در جلسات چیزی خورد پس چرا اصرار به از سر گرفتن جلسات دارید؟ کپی کنید خیال همه را راحت کنید ‌‌

یکی از معتمدان جامعه عشایری گچساران گفت: ما بین دو سد کوثر و‌چم‌شیر تشنه‌ایم

چقدر ملت ما پرتوقع شدند! مردم عادی بین این سدها تشنه هستند شما که عشایر هستید، که جای خود! اما بخاطری که ذخایر انقلاب هستید یک راهنمایی می‌کنم؛ اگه میخواهید از این سدها استفاده کنید برید بهبهان!

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجویان مطالبه‌گر که از شور و نشاط جوانی و جویای علم برخوادر هستند باید با تکیه بر ایمان و باور دینی به دنبال حل و فصل مشکلات باشند.

حاجی آقا اگه جوانان ما دنبال حل مشکلات باشند، آخه مدیران عزیز ما بیکار میشن، بنده‌خداها شب و روز مشکل حل می‌کنند بذارید جوانها به فکر کارهای دیگر باشند.