پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس تصویری از یک دانش‌آموز اهل خرمبید استان فارس در کنکور امسال را همراه با توضیحاتی در اختیار رسانه‌ها قرار داد که گویای حضور متفاوت در آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها است.

 

حضور جالب دانش‌آموز اهل خرم‌بید فارس در کنکور

حضور جالب دانش‌آموز اهل خرم‌بید فارس در کنکور

به گزارش ریواس جنوب به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، سید حسین حسینی متولد ۱۳۸۲ و دانش‌آموز دبیرستان تربیت شهرستان خرم‌بید استان فارس در رشته ادبیات و علوم انسانی است.

این دانش آموز اهل خرمبید استان فارس دارای مشکل معلولیت جسمی است به نحوی که استخوان های بدنش غضروف هستند و توان حرکت جسمی را ندارد.

بر اساس این گزارش، حسینی از نظر ذهنی هیچ مشکلی ندارد و با وجود شرایط جسمی متفاوت نسبت به سایر دانش آموزان، تمام دوران ۱۲ ساله تحصیلش را در مدرسه عادی سپری کرده است.

به گفته مدیران و معلمان مدارس مختلفی که حسینی در آنها تحصیل کرده است وی یکی از دانش آموزان متوسط و گاها ممتاز در مدارس بود به نحوی که به گفته معلمانش همیشه نسبت به سایر همکلاسی هایش یک قدم جلوتر بود و در ارزشیابی های کلاسی جزء نفرات برتر کلاس بود.

این گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فارس می‌افزاید:‌ این دانش آموز اهل خرمبید استان فارس پس از گذشت دوازده سال از شروع به تحصیلش، به مرحله کنکور سراسری رسید و با شرکت دراین آزمون به همه نشان داد که خواستن، توانستن است.

انتهای پیام/ فرزانه قنبردزفولی