پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

سید علی محمد بزرگواری با انتشار متنی از نخبگان، اهالی رسانه و اهل قلم درخواست کرده که در مقابل ظلم روا داشته شده بر مردم کهگیلویه بزرگ سکوت نکنند.

به گزارش ریواس جنوب؛ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که پس از اعلام نتیجه انتخابات با صدور بیانیه ای نتیجه انتخابات را حاصل تخلفات گسترده و مستند دانسته و آن را نپذیرفته است، اکنون از اصحاب رسانه، تریبون داران، اهل قلم و نخبگان درخواست کرده که نگذارند این ظلم آشکاری که در حق مردم کهگیلویه صورت گرفته است به فراموشی سپرده شود و در این باره سکوت نکنند.

این متنی است که بزرگواری در رسانه های جمعی مربوط به خود منتشر کرده است؛

*لَّا یُحِبُّ ٱللَّهُ ٱلۡجَهۡرَ بِٱلسُّوٓءِ مِنَ ٱلۡقَوۡلِ إِلَّا مَن ظُلِمَۚ وَکَانَ ٱللَّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا*
«اگر زینب نبود کربلا در کربلا می ماند»
«تمام اصحاب رسانه و تریبون داران و نخبگان و قلم به دستان نباید بگذارند این ظلم فاحشی که بر کهگیلویه بزرگ روا داشته اند به دست فراموشی سپرده شود هرکس سکوت کند حق النّاس را زیر پا گذاشته و روز قیامت باید پاسخگو باشد»
سید علی محمد بزرگواری

 

پس از شمارش آرا ریخته شده به صندوق های رأی، سید محمد موحد اکثریت آرا را کسب کرده و سید علی محمد بزرگواری عنوان دومی را به دست آورده است.

آیت اله سعادتیان و رضا دهبانی پور دو تن دیگر از نامزدهای انتخاباتی در کهگیلویه هم پس از اعلام نتایج در بیانیه هایی به این نتیجه و وقوع تخلفات در انتخابات اعتراض کردند.