پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

بازشماری آراء در حوزه انتخابیه مشهد و کلات باعث شد تا جواد کریمی قدوسی نماینده تندرو مجلس از راه یابی مجدد به مجلس باز بماند.

به گزارش ریواس جنوب؛ اعتراض به نتایج اولیه انتخابات در حوزه مشهد و کلات منجر به بازشماری آراء شد تا یک تغییر اساسی در ترکیب نمایندگان این حوزه به وجود آید.

بر اساس اعلام نتیجه قبلی، نصرالله پژمانفر با کسب آرای ۳۸۷۴۱۰ و میثم ظهوریان ابوترابی با کسب آرای ۲۷۹۶۲۲  و علی اصغر نخعی راد با کسب آرای ۲۲۰۴۶۶به عنوان منتخبین مردم مشهد و کلات معرفی شدند و احسان عظیمی راد، کاظم معتمدی فر، حسنعلی اخلاقی امیری و جواد کریمی قدوسی چهار نامزدی بودند که به دور دوم راه یافتند.

حالا اما بر اساس خبر اعلامی از سوی علی قلهکی فعال رسانه‌ای، با بازشماری آراء، نصرالله پژمان فر، میثم ظهوریان، علی اصغر نخعی راد و احسان عظیمی راد در مرحله اول در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد، با کسب ۲۰٪ از آراء ماخوذه صحیح، مستقیم وارد مجلس شورای اسلامی شدند و برای کرسی پنجم شهر مشهد نیز، کاظم معتمدی فرد و حسنعلی اخلاقی که حائز بیشترین آرا پس ۴ نفر اصلی راه‌یافته به مجلس شده بودند، راهی مرحله دوم می‌شوند.

نکته حائز اهمیت این گزارش این است که جواد کریمی قدوسی در رتبه بعدی بیشترین آراء ماخوذه قرار گرفت و از راهیابی به مرحله دوم بازماند و اصطلاحا افتاد!

نکته مهم بعدی توجه کردن مسوولان به اعتراض و شکایت بود که باعث شد تا حقی ضایع نشود.

کریمی قدوسی از چهره های تندرو از دوره هشتم مجلس تاکنون به مدت ۱۶ سال، نماینده مردم مشهد است که در این دوره باید با بهارستان خداحافظی کند.