پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

برنامه تلویزیونی مناظره رؤسای ستادهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس که قرار بود از شبکه فارس به صورت زنده پخش شود، لغو شد.

 به گزارش ریواس جنوب، پس از لغو مناظره قبلی در دانشگاه شیراز، قرار بود مناظره تلویزیونی با موضوع چالش‌های استان فارس ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه ۶ تیرماه در صداوسیمای استان فارس برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی فارس پخش شود.

به گفته رئیس ستاد مسعود پزشکیان در استان فارس، ساعاتی پیش از زمان آغاز برنامه، از سیمای فارس به وی اطلاع داده‌اند که برنامه مناظره به دلیل عدم آمادگی یا کناره‌گیری رؤسای ستادهای انتخاباتی چند تن از کاندیداها، لغو شده است.

سید عبدالرزاق موسوی با اعلام این خبر، تصریح کرد: مایل بوده‌ایم که در این برنامه زنده با واکاوی ضعف‌ها، مشکلات و همچنین ظرفیت‌های بی‌بدیل استان فارس، برنامه دولت آقای دکتر پزشکیان را برای کاهش چالش‌های پیش‌روی این استان در قالب مناظره بیان کنیم.

وی با اشاره به وضعیت ویژه‌ی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیچیده فعلی و مهلت بسیار کم نامزدهای تأیید صلاحیت شده برای گفتگو با مردم، برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌ای فرصت خوبی در راستای اقناع‌سازی مردم در جهت مشارکت در انتخابات و همچنین انتخاب صحیح کاندیدای خود بود که در برخی موارد محقق نشد.

 بر پایه گزارش قبلی ریواس جنوب، سه روز قبل نیز قرار بود مناظره‌ای در تالار فجر دانشگاه شیراز با حضور رؤسای ستادهای انتخاباتی مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی و مصطفی پورمحمدی در استان فارس برگزار شود اما با وجود حضور رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس، به دلیل عدم حضور روسای ستادهای جلیلی و پورمحمدی و تأخیر رئیس ستاد قالیباف در فارس، لغو شد.

انتهای پیام/ س۲۵۳۹