پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

پخش پیام‌های خصوصی خبرنگاران در فضای مجازی از سوی آقای مدیرکل!

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در آخرین دست و پا زدن‌هایش برای ماندن روی صندلی ریاست، بداخلاقی‌هایش را ادامه داد و به منظور فشار بر نماینده مردم در مجلس، نیروهای نزدیک به او را به بایگانی و بخش نظافت و آبدارخانه فرستاد و پیام‌های شخصی چند خبرنگار را در فضای مجازی پخش کرد!

به گزارش ریواس جنوب از یاسوج، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد هفته قبل و بعد از اطمینان از تصمیم استاندار برای تغییرش، یکی از معاونینش که گفته می‌شد بیشترین شانس را برای جایگزینی‌اش دارد، شبانه برکنار کرد.

این کار بداخلاقانه مدیرکل صمت را رسانه‌ای کردیم و در همان مطلب پیش‌بینی کردیم که این این اقدامات به منظور تاخیر در تغییر او ادامه خواهد داشت و همین‌گونه هم شد.

حسین‌پور چند روز بعد، چند مدیر و کارشناس نزدیک به نماینده مردم بویراحمد در مجلس را برکنار و با آنها برخورد کرد.

او آقای م-ب که از دانشگاه اصفهان ارشد کامپیوتر دارد و دو سال است در حوزه آی.تی و تحول اداری خدمت می‌کند را به عنوان نیروی خدماتی و نظافت‌چی معرفی کرد.

مدیرکل صمت همچنین اقای ف- خ یکی دیگر از نزدیکان آقای روشنفکر را از مسئولیتش در دبیرخانه کنار گذاشت و آن را به آبدارخانه اداره فرستاد!

او همچنین یکی از بانوان باتجربه، کارشناس باتجربه اصناف را به بخش دیگری فرستاد و آقای ع-ر  از دیگر افراد باتجربه دبیرخانه را به عنوان نظافت‌چی معرفی کرد.

مدیرکل صمت، همچنین آقای ق-ک را که مسئول خدمات و مدیر نقلیه اداره‌کل بود را به بایگانی اداره فرستاد تا به زعم خودش از روشنفکر زهر‌چشم بگیرد.

همه افرادی که یک‌شبه با آنها برخورد شد و به نطافت‌چی، آبدارخانه، بایگانی و تایپیست تنزل یافتند از منطقه لوداب و از طرفداران نماینده فعلی مردم در مجلس هستند.

حسین‌پور بعد از آنکه نتوانست رضایت روشنفکر را برای ماندن به عنوان مدیرکل جلب کند، با نیت فشار بر او و منصرف شدن از عزلش و یا دست‌کم برای تاخیر در این اقدام، با نیروهای وابسته به او به شکل تحقیرآمیزی برخورد کرد.

احتمال می‌رود بعد از انتشار این اطلاعات، او منصرف شود و ابلاغ‌های جدید را امضا  نکند.

مدیرکل صمت به همین موارد بسنده نکرد و با ادامه بی‌اخلاقی‌هایش اقدام به انتشار پیام‌های خصوصی خبرنگاران منتقد خود کرد و تلاش کرده تا بگوید که اگر از او انتقادی می‌شود به دلیل خواسته‌های شخصی منتقدین است.

او با حذف برخی پیام‌های خود از بقیه پیام‌ها عکس(اسکرین‌شات) گرفته و در یک اقدام وقیحانه در فضای مجازی و گروه‌های واتساپی پخش کرد؛ پیام‌های معمولی که هیچ نشانه‌ای از باج‌خواهی در آنها دیده نمی‌شود.

از سوی دیگر دست‌کم ده رسانه اصلی و فعال این استان منتقد عملکرد ضعیف سازمان صمت هستند و بحث یک یا دو رسانه یا خبرنگار نیست و وضعیت بازار و صنعت و تولید این استان نیز خود گواه مستندی است که مردم خودشان آن را به عینه لمس می‌کنند.

سالار حسین‌پور که در دوره‌ای که معاون داریوش دیودیده بود به علت بیماری از مسئولیتش استعفا داد و در یک ناباوری و سرگرم بودن استاندار و تیم دولت در انتخابات، با زیرکی غلام‌محمد زارعی که نتوانست رای مردم را بگیرد در آخرین روزهای نمایندگی‌اش حکم مدیرکلی را برای حسین‌پور گرفت تا نماینده جدید نتواند نیروی مورد تایید خودش را به دولت معرفی کند.

اکنون استاندار، معاون اقتصادی او، مردم و رسانه‌ها برای تغییر تیم مدیریتی سه حوزه حساس صنعت، معدن و تجارت هم‌نظر هستند اما اینکه جایگزین سالار حسین‌پور کی باشد، سوالی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به زودی به آن پاسخ می‌دهد.

قطعا آقای کلانتری نمی‌خواهد بیش از این هزینه ناکارآمدی مدیرانش را بپردازد و همان‌گونه که به مردم قول داده اگر یک روز از عمر دولت باقی باشد، مدیران ضعیف را تغییر می‌دهد.

امروز عمده کسانی که به سالار حسین‌پور دل بستند تا اوضاع بازار و معیشت مردم و سرمایه‌گذاری و تولید را بهتر کند، بعد از ۱۷ ماه از مدیریت او می‌گویند یاد داریوش دیودیده به خیر!

انتهای پیام/ بنام