پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

پل چهارم بشار با نام کیوان آشنا تحویل مردم شد

بالاخره و بعد از ۹ سال، در دوره شهرداری کیوان آشنا در شهر یاسوج، پروژه مهم پل چهارم روی رودخانه بشار با حضور وزیر کشور و در آخرین روزهای دولت سیزدهم تحویل مردم شد.

به گزارش ریواس جنوب، عصر امروز احمد وحیدی، وزیر کشور برای افتتاح یک پروژه مهم و ترافیکی وارد شهر یاسوج شد و در آخرین روزهای عمر دولت سیزدهم، پل چهارم بشار را رسما افتتاح کرد.

پلی که چندین شهردار را به خود دید اما بالاخره در دوره کیوان آشنا و با پیگیری‌های مصرانه معاون عمرانی استاندار تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
آشنا می‌گوید در مجموع ۴۳۰ میلیارد تومان برای این پل با عرشه ۱۱۵ متری و زیرگذر ۷۰ متری هزینه شده است.

افتتاح پل چهارم بشار یاسوج
شهردار یاسوج افزود: یک لاین از طرف امام سجاد لاین راستگرد که تخلیه بار ترافیکی از سمت بیمارستان امام سجاد را خواهد داشت و از سمت بلوار رجا دو لاین ورودی داریم یک لاین به سمت بیمارستان امام سجاد و یک لاین به سمت پارک ساحلی خواهد بود.

به گزارش ریواس جنوب از یاسوج اگر چه طولانی شدن پروژه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد یک درد مزمن شده و هزینه‌های زیادی را به مردم تحمیل می‌کند و مهمتر از آن هر چند ادامه مسیر پل چهارم بشار در آن طرف رودخانه به بیمارستان ختم می‌شود و ادامه پیدا نکرده اما در هر صورت این پل می‌تواند در آینده و با اتصال آن به جاده شیراز یاسوج، نقش مهم‌تری در کاهش ترافیک بازی کند.

شاید بتوان گفت در تکمیل این پل، معاون تازه‌نفس عمرانی استانداری و شخص شهردار یاسوج، نقش بسزایی داشتند و اگر این جدیت‌ها نبود پل چهارم بشار تا دو سال دیگر هم به بهره‌برداری نمی‌رسید.

انتهای پیام/