پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

مسعود پزشکیان در جمع پرشور حامیان خود در شیراز، گفت: آنهایی که می‌گویند نمی‌گذاریم شما رئیس جمهور شوید بدانند به پشتوانه مردم در مقابل زورگویی‌ها خواهم ایستاد.

سفر انتخاباتی «مسعود پزشکیان» به شیراز به گزارش ریواس جنوب، دکتر مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در اجتماع مردمی طرفدارانش در شیراز، اهالی این شهر و استان فارس را میراث‌دار فرهنگ عظیم کوروش و بزرگان تاریخ ایران‌زمین توصیف کرد و گفت: ملتی که از گذشته خود بی‌خبر باشد، آینده را نمی‌تواند تصویر کند اما ما با آگاهی از عقبه‌ی تمدن خود و به پشتوانه قوی امپراطوری قدرتمند آن، با قدرت آینده ایران را دوباره می‌سازیم.

این کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به اظهارات یکی از کاندیداها در مناظره شامگاه گذشته مبنی بر اینکه «نمی‌گذارم شما رئیس‌جمهور شوید»، تصریح کرد: من به ایشان گفتم و می‌گویم که شما کاره‌ای نیستید؛ این مردم هستند که انتخاب می‌کنند و به پشتوانه قدرت این مردم مقابل همه زورگویی‌ها خواهم ایستاد.

پزشکیان تأکید کرد: در پیشگاه شما مردم شیراز و فارس، قول می‌دهم که به فکر زنان، دختران، دانشجویان، کشاورزان، اقوام و طوایف و همه مردم و صدای بی صدایان، محرومان، دورافتادگان، روستاییان، عشایر، جوانان و کهنسالان باشم.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: من از این همه شور و شوق مردم شرمنده هستم؛ من هم یکی مثل شما هستم و قرعه به نام من خورده است تا در انتخابات شرکت کنم و صدای شما و گوش شنوای شما باشم.

* افشانی: دکتر پزشکیان سیاستمداری راستگو و عدالت‌خواه است

بر پایه این گزارش، معاون امور استان‌های ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان و استاندار اسبق فارس نیز در این همایش انتخاباتی گفت: به عنوان خدمتگزار سابق مردم از همه سپاسگزام که با مسئولیت‌پذیری این چنین در این امر مهم و سرنوشت‌ساز حضور دارید.

سید محمدعلی افشانی بیان کرد: لازم است همچنان شهر به شهر، روستا به روستا، خانه به خانه و نفر به نفر تا پیروزی دکتر پزشکیان ادامه دهید.

وی افزود: در عصر و زمانه‌ای چنین، سیاستمداری کیمیای زمانه است و دکتر پزشکیان سیساتمداری راستگو و عدالت‌خواه است.

افشانی افزود: لازم است از برادر عزیزم دکتر سید عبدالرزاق موسوی و سایر رؤسای ستادها در استان و شهرستان‌ها صمیمانه تشکر کنم و تمام احزاب و استانداران سابق و مردم شریف که چنین در صحنه حضور دارند قدردانی می‌کنم.

گفتنی است سید عبدالرزاق موسوی، رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان فارس نیز در ابتدای این همایش گفت: به امید تکرار دوم خرداد ۷۶، پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت. (متن کامل خبر)

انتهای پیام/ س۲۵۳۹