پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

سید عبدالرزاق موسوی، رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان فارس گفت: به امید تکرار دوم خرداد ۷۶، پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت.

پزشکیان: شیراز را به جایگاه واقعی می‌رسانم/مشکلات را با کمک هم حل خواهیم کرد به گزارش ریواس جنوب، سید عبدالرزاق موسوی با خیرمقدم حضور دکتر مسعود پزشکیان در مهد تمدن کهن ایران‌زمین، اظهار داشت: همچنین به نمایندگی از مردم فارس، حضور نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، استانداران اسبق و سابق فارس و سایر عزیزان را به شیراز، شهر حرم شاهچراغ (ع)، عرفا و شعرایی همچون حافظ و سعدی و سایر مشاهیر ملی و بین‌المللی را گرامی می‌داریم.

وی با قدردانی از ستادهای مختلف دکتر پزشکیان در فارس گفت: ستادهای مختلف اعم از ستاد اقوام و ایلات، ستاد مردمی، ستاد امید، ستاد شهرستان‌ها و ستاد مرکزی استان در این مدت تلاش زیادی داشتند که خوشبختانه امروز با این استقبال پرشور ثمر داده است.

موسوی با یادآوری اینکه همگان شیراز را به عنوان شهر همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان و اقوام مختلف و فارس را مهد فرهنگ و تاریخ و ادب می‌شناسند، خاطرنشان کرد: دکتر پزشکیان نیز می‌توانستند همچون آقای خاتمی سفرهای خود را از این شهر و استان آغاز می‌کردند چرا که شیراز و فارس، پیام‌آور آزادی، عدالت و انسانیت برای همه مردم بوده است.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان فارس افزود: به امید نمایش باشکوهی همچون دوم خرداد ۷۶ و برای پیروزی در انتخابات ۸ تیرماه، پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت.

* نماینده دانشجویان شیراز خطاب به پزشکیان:
مقابل گروهی که سنگ‌اندازی می‌کنند ایستادگی کنید

به نقل از خبرگزاری ایلنا، نماینده جامعه دانشجویی نیز در این مراسم گفت: قول دهید برابری سرلوحه کار باشد و در این پیمان که می‌بندیم متعهد شوید که بدون تعارف با کسانی که شما را انتخاب کردند روراست و شفاف باشید.

وی افزود: در انتخاب کابینه برابری عدالت ومردم مورد توجه باشد و مقابل گروهی که سنگ‌اندازی می‌کنند ایستادگی کنید.

این دانشجو ادامه داد: اگر با صداقت و صراحت بیشتر مقابل کسانی که تورم و اقتصاد مردم را نشانه رفته‌اند، ایستادگی کنید، شما پیروز خواهید شد.

نماینده جامعه دانشجویی با مخاطب قرار دادن آقای پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور آینده ایران، تصریح کرد: بدانید که هر روز نان بیشتری از سفره ایرانیان جمع می‌شود و حل این بحران جز از طریق تعامل با جهان و رفع تحریم‌ها، میسر نیست.

وی افزود: توقع داریم علاوه بر برجام، ورود به بازارهای جهانی را هم تعیین تکلیف کنید.

این نماینده دانشجویان در پایان تأکید کرد: امروز مردم ایران رئیس‌جمهور تعیین می‌کنند، ما دانشجویان می‌آییم؛ شما هم بمان که ایران بماند و فرزندان ایران هم بمانند.

انتهای پیام/ س۲۵۳۹