پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

همانگونه که پیش‌بینی می‌شد التهاب و حاشیه‌ها در شورای شهر شیراز در جلسه علنی امروز نیز ادامه یافت.

 به گزارش ریواس جنوب، در حین جلسه علنی امروز شورای شهر شیراز، تذکر «عبدالرزاق موسوی» و سپس «قاسم مقیمی» در ابتدا منجر به واکنش «سولماز دهقانی» و در ادامه درگیری لفظی خانم دهقانی و آقای مقیمی شد!

موسوی در ابتدای تذکر خود با اظهار نگرانی شدید از روند فعالیت شورای شهر شیراز تصریح کرد که روزهاست با چالش استعفا از این شورا درگیر است!

او با انتقاد شدید از عدم حضور شهردار شیراز در جلسه امروز برای پاسخگویی به اعضای شورا، در واکنش به توضیحات هاشم‌پور معاون مالی شهرداری تأکید کرد که هیچ توجیهی برای عدم حضور شهردار قابل پذیرش نیست.

** این تذکر به خاطر استخدام نشدن یک نیروی پیشنهادی‌ات بود!

در ادامه اما مجادله بین سولماز دهقانی و قاسم مقیمی از جایی شروع شد که دهقانی در واکنش تند به تذکر مقیمی، با اعتراض به این رویه‌ی تذکرات به شهردار، مقیمی را متهم کرد که تذکر او به دلیل عدم استخدام یک نیروی پیشنهادی‌اش بوده است!

** به خاطر یک دستمال می‌خواهید قیصریه را به آتش بکشید!

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز خطاب به همکارش گفت: چرا می‌خواهید به خاطر یک دستمال، قیصریه را به آتش بکشید؟! این خارج از انصاف است که چون نتواسته‌اید نیرویی را که می‌خواهید وارد کنید، اینگونه رفتار می‌کنید.

** خودتان خوب می‌دانید چه کسانی را وارد شهرداری کرده‌اید!

مقیمی عضو هیئت رئیسه شورای شیراز نیز با عصبانیت خطاب به دهقان گفت: شما خودتان خوب می‌دانید چه کسانی را وارد شهرداری کرده‌اید؛ اما من تاکنون یک نیرو وارد شهرداری نکرده‌ام و هدفم از تذکرات، حمایت از نیروهای شهرداری است که جزو بهترین‌ها هستند.

بر پایه این گزارش، تنش لفظی دهقانی و مقیمی در حالیکه با عصبانیت طرفین در حال شدت گرفتن بود، با پادرمیانی برخی از اعضا، دست کم در فضای علنی آرام شد.

انتهای پیام/ سجاد بنام