پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

بزرگواری همچنان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرِجنگ دارد/ خواسته‌ای کوچک از جلیلی

ریواس جنوب/ سید علی‌محمد بزرگواری در این روزهای حساس انتخابات در دیداری با سعید جلیلی نامزد ریاست‌جمهوری، به جای طرح مسائل کلان، خواستار تغییر یک مدیر شد!

به گزارش ریواس جنوب از یاسوج، سید علی‌محمد بزرگواری از چهره‌های اصولگرای استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی که در دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری منفعلانه عمل کرد و از کسی حمایت نکرد، در دور دوم و با دو قطبی شدن فضا خودش را به کاروان سعید جلیلی رساند و در جلسه‌ای با او و روسای ستادش دیدار کرد.

بزرگواری در این دیدار به جای طرح مسائل مهم و خواسته‌های مردم مظلوم این دیار و توجه به نیروی انسانی فرزندان زاگرس، به مسایل داخلی و کنچم اهمیت پرداخت و در پایین‌ترین سطح ممکن خواسته‌اش را مطرح کرد و گفت که من از شما انتظار دارم که استاندار فعلی استان را عزل کنید!

بزرگواری خطاب به جلیلی گفت که شما چه رئیس‌جمهور شوید که حتما می‌شوید و چه دولت در سایه باشید، اجازه ندهید آقای احمدزاده به مردم استان و بچه‌های ولایت‌مدار و ارزشی ظلم کند و آنها را به ساحل براند.

بزرگواری گفت که آقای احمدزاده بیشترین ظلم را به نیروهای ولایت‌مدار و انقلابی و ایثارگر کرده است و در هیچ دولتی به اندازه این دولت و این استاندار، چنین ظلمی نشده است.

او گفت که من نمی‌دانم چرا چنین فردی باید استاندار ما شود اما خواهش می‌کنم آقای جلیلی در هر مسئولیتی که باشید اجازه ادامه این وضعیت را ندهید.

سعید جلیلی به صحبت‌های بزرگواری پاسخی نداد.

خواسته بزرگواری از سعید جلیلی
انتهای پیام/