پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

تاجگردون: بهداشت و درمان استان از اهداف اولیه فاصله گرفته است/ چالش‌های جاودان‌سیرت و منتخب جدید مردم

غلامرضا تاجگردون، منتخب مردم گچساران در یک بازدید شبانه از بیمارستان‌های این شهر، تلویحا از انحراف فرمان بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد از اهداف اولیه‌اش انتقاد کرد.

به گزارش ریواس جنوب از گچساران، تاجگردون در این بازدید اظهار کرد: در ابتدای دوران وکالتم فقط یک فضای درمانی بود اما اکنون، فضاهای زیادی وجود داشت و برای همین، بازدید تا اذان صبح طول کشید و نرسیدم همه بیمارستان‌ها و پلی‌کلینیک‌ها را بازدید کنم.

او گفت که نمی‌دانم چرا با وجود این همه کار و نیروهای زحمتکش، به این روز افتادیم؛ تقریبا در حال حاضر بیمارستان‌های ما و فضاهای درمانی از اهداف اولیه ساخت و ساز آنها دور شدند و تکلیف هیچ‌چیزی مشخص نیست و نمی‌دانم چرا اوضاع اینگونه است؟

تاجگردون

منتخب مردم گچساران از وضعیت فعلی بیمارستان نرگسی هم انتقاد کرد و گفت: این بیمارستان با خون دل ساخته شد اما الان کاملا رها شده و برنامه‌ای نیست.

تاجگردون اضافه کرد: نمی‌خواهم در ابتدای کار انتقاد کنم اما آنچه واضح است این بوده که همه دارند زحمت می‌کشند اما اتفاقی که باید بیفتد، نیفتاده است.

تاجگردون تلویحا از دشواری‌های اصلاح این روند گفت و از صبر برای رقم زدن شرایط بهتری برای خدمت بهتر به مردم پر حوزه به است و درمان سخن گفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، به تازگی از شورای عالی انقلاب، حکم مدیریتش را گرفته و قطعا دوران پرچالشی را با تاجگردون خواهد داشت.
تاجگردون در این بازدید به نوعی وجود فضاهای متعدد درمانی این حوزه انتخابیه را محصول خدمات دوران نمایندگی‌اش دانست؛ از وضعیت مدیریتی حاکم برا این فضاها انتقاد کرد؛ از انحراف آنها با اهداف اولیه سخن گفت و بر صبر برای اصلاح این وضعیت تاکید کرد و همه این‌ها یعنی اینکه سعید جاودان‌سیرت باید بداند که جلب نظر تاجگردون برای مدیریت ارتباطش با او کار سختی است.

 

دانشگاه علوم پزشکی در همه چند دهه اخیر محل جولان سیاسیون و هوس‌های زودگذر آنها بود و با فراز و فرودهایی در دوران مدیریتی مختلف، این گوشت قربانی بین سیاسیون تقسیم می‌شد.

جاودان‌سیرت در روز معارفه‌اش وعده داده بود که با سیاسیون تعامل خواهد داشت اما هرگز دانشگاه را درگیر حواشی و منافع سیاسیون و جریانات سیاسی نخواهد کرد.

از سوی مقابل، تاجگردون نیز نماینده منفعلی نیست و همواره تلاش کرده است که بین منافعش و خدمت به مردم، ارتباط منطقی برقرار کند و راه پیگیری این مطالبات را هم خوب بلد است؛ مدیران استان همواره برای برقراری ارتباط حسنه با تاجگردون چالش‌های جدی داشتند و رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز از این موضوع مستثنا نخواهد بود.

انتهای پیام/ کریم بنام