پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از چند کارگاه تولیدی که از این بانک تسهیلات گرفتند، پیشنهاد ساده و کاربردی برای توسعه و رشد اشتغال مددجویان مطرح کرد.

به گزارش ریواس از کهگیلویه و بویراحمد، احمدرضا بقایی طی هفته گذشته از کارگاه تعدادی از وام گیرندگان این بانک در بخش اشتغالزایی کمیته امداد بازدید کرد.

مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد در این بازدیدها که نمی‌توانست خوشحالی خود را از به ثمر نشستن تسهیلات پرداختی بانک خود به این بخش، پنهان کند، گفت: اگر نظارت کافی در اعطای تسهیلات از سوی بانک ها اعمال شود، شاهد نتایج بسیار مثبتی از جمله اشتغال‌زایی خواهیم بود.بقایی-بازدید اشتغالزایی (1)

بقایی بیان کرد: بانک مسکن تمامی تسهیلات خود که عمدتاً در بخش مسکن هستند همینطور تسهیلات خرید کالا، خرید خودرو، خرید تجهیزات و مضاربه را دقیقاً در جای خود مصرف می‌کند و در این خصوص نظارت دقیقی به عمل می‌آورد به طوریکه گاهاً از سوی مشتریان به عنوان سختگیری تعبیر می‌شود، اما باید بپذیریم سهل‌انگاری در این زمینه ضمن اینکه بخش مورد نظر را کمک نمی‌کند موجب اختلال در سایر بخش‌ها نیز می‌شود.

وی از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، به خاطر حساسیت در خصوص مصرف اصولی تسهیلات اشتغال‌زایی معرفی شدگان این نهاد به بانک‌ها تشکر و قدردانی کرد.

 این مسئول بانکی خطاب به مسولان کمیته امداد و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی پیشنهادی مطرح کرد که در عین سادگی اما بسیار کاربردی به نظر می‌رسید.

بقایی گفت: باید به سمتی برویم که وقتی فردی با حمایت بانک و کمیته امداد کسب و کاری راه‌اندازی می کند، نیروی انسانی مورد نیاز خود را نیز از مددجویان شناسایی کند و به کار گیرد تا از این طریق زمینه اشتغال دیگر مددجویان جویای کار فراهم شود.

وی تصریح کرد: با این کار کمیته امداد می‌تواند اعطای تسهیلات بیشتر برای کارفرما یا مجری طرح را بررسی کند؛ ناگفته نماند که این پیشنهاد مورد استقبال مسولان کمیته امداد حاضر در جلسه نیز واقع شد.

در این بازدید تعدادی از مسولان کمیته امداد حضور داشتند.

انتهای پیام/ر