پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی گفت: اعتقاد من این است که پست و مسئولیت برای کسی جایگاه و آبرو نمی‌آورد بلکه یک مدیر توانمند به مسولیت‌ها آبرو و اهمیت می‌دهد.

به گزارش ریواس جنوب به تقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمد امیری در آیین معارفه خود به عنوان معاونت توسعه این سازمان با تبریک عید مبعث، اظهار کرد: جاهایی زیادی برای مسئولیت‌های مختلف به من پیشنهاد شده که به دلایلی نپذیرفتم اما قبول این مسئولیت را یک تکلیف می‌دانم.

سرپرست معاونت توسعه سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بعد از سال‌ها مدیریت، دیگر برای پست و مسئولیت شوق و ذوقی ندارم اما با تکلیفی که به من محول شده با انگیزه و استفاده از همه ظرفیت‌ها تلاش خواهم کرد مدیریت موفقی را به نفع اهداف سازمانی و نیروی انسانی داشته باشم.

امیری ادامه داد: از اعتماد مدیر ارشد بخش کشاورزی قدردانی می‌کنم و به اذعان خود ایشان، هیچ تلاشی را برای به دست آوردن این مسئولیت نکردم و از روزی که آقای معتمدی‌پور رییس سازمان شدم، حتی یک‌بار هم به اتاق وی نرفتم اما چون این مسئولیت سنگین به من تکلیف شده، صلاح ندیدم میدان را خالی کنم.

وی با اشاره به قدرت دستان خدا در موفقیت هر مدیری، تصریح کرد: موفقیت انفرادی در مدیریت معنایی ندارد و هر جا موفقیتی هست حتما یکدلی و خرد جعی هم وجود دارد لذا از همین‌جا دستان همه همکارانم را برای مشارکت در بهبود امور به گرمی می‌فشارم و از آنها برای همکاری دعوت می‌کنم.

سرپرست معاونت توسعه سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش، به موضوع منافع سازمان اشاره کرد و گفت: اگر مدیری برای منفعت سازمانش “نه” گفت و مقاومتی کرد این نه تنها ضعف نیست بلکه نقطه قوت و مایه خوشحالی و امیدواری است چرا که منافع سازمانی در نهایت به سود تک تک نیروی انسانی و کارمندان یک سازمان خواهد بود.

امیری تأکید کرد: در این شرایط سخت اقتصادی، مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و مسائل مالی هنر مدیریتی می‌خواهد که پاسخ درخوری را به اعتماد مدیر ارشد بخش کشاورزی خواهم داد.

انتهای پیام/بنام