پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

تلخند ریواس از جشنواره رسانه‌ای امید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خبرنگاران صاحب خانه می‌شوند، گفت که اسامی خبرنگاران واجد شرایط ثبت‌نام کرده را تحویل اداره کل راه و شهرسازی برای خانه‌دار شدن این قشر داده‌ایم.

تلخند ریواس؛ جناب آقای درخشان، حالا که خانه‌دار شدن اینقدر راحته، خوب سر راهتون اسامی کل مردم استان را تحویل اداره‌کل راه و شهرسازی می‌دادین تا اونها را هم صاحب خانه کنند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال ۱۴۰۰ تا کنون ۲۶۶ روستای استان با اجرای ۱۰۵ پروژه ارتباطی به اینترنت پرسرعت متصل شده‌اند.

تلخند ریواس؛ اگه این اینترنتی که ما داریم، پرسرعت هست بسیار مشتاقم بدانیم کم‌سرعتش چطوره؟

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: ۹۸ درصد روستاهای استان گازرسانی صورت گرفته و ۲ درصد باقی مانده نیز در حال اجرای عملیات گاز رسانی است

تلخند ریواس؛ برادر اینطوری که شما جلو می‌رید، سال آینده که بیکار می‌شید، حداقل بخشی از روستاها را بگذارید برای دولت بعد!

دهبانی، معاون دانشگاه علوم پزشکی گفت: بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی بهمئی استعداد اینکه به ۶۴ تخت خواب ارتقا پیدا کند را دارد.

تلخند ریواس؛ اره اگه درس‌هاش را خوب بخونه می‌تونه ارتقا پیدا کنه!

رئیس دانشگاه یاسوج از فضای باز سیاسی در این دانشگاه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

تلخند ریواس؛ اره در فاصله ۲۱ خرداد تا ۸ تیر که روز رأی‌گیری هست فضای دانشگاه را باز می‌کنیم بعد از انتخابات فضا را می‌بندیم.

مدیرکل صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما در چرام بزرگترین معدن فسفات در کشور را داریم و نگاه ما به معادن پرهیز از خام فروشی است

تلخند ریواس؛ پس شما «کریس رونالدو» شدید که به راست نگاه می‌کنید و به چپ شوت می‌کنید چون نگاهتون به پرهیز از خام فروشی هست اما در عمل تمام معادن را خام فروشی می‌کنید.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ هیچ زیرساخت حوزه آب در استان وجود نداشت اما در دولت جدید، ۶۱ پروژه در دست ساخت است.

تلخند ریواس؛ یعنی بارون هم جز عملکرد شماست؟آب را هم شما آوردید؟