پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

مسئول شورای سیاست‌گذاری اصلاحات در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، گفت که درست است پول و قدرت و رسانه همه در دست رقیب است اما اگر مردم قهرشان را کنار بگذارنددو رأی دهند، کسی رییس‌جمهور می‌شود که حداقل دستاوردها این است که مداحان به جای متفکران تصمیم نمی‌گیرند.

به گزارش ریواس جنوب از یاسوج، سید محمدکاظم نظری، در جمع اعضای ستاد سلامت نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در همه ادوار گذشته، اصلاح‌طلبان تا دقیقه ۹۰ تکلیف خود را نمی‌دانستند و حتی نمی‌دانستند که نامزد آنها تایید صلاحیت می‌شود یا نه و حتی اجماعی هم صورت نمی‌گرفت و برای همین کار برای اصلاحات همواره دشوار بود اما به عقیده من اکنون وضعیت بهتری پیش‌روی ماست و همه چیز دست مردم است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری اصلاحات در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان تاکید کرد: اگر قشر خاکستری و مردمی که به دلیل رفتارهای حاکمان با صندوق‌های رای قهر کردند به میدان بیایند، بدون شک دوم خرداد دیگری خلق خواهد شد.

فرماندار اسبق بویراحمد تاکید کرد: پول، قدرت و رسانه در دست گروه رقیب است اما ملت نشان داده‌اند اگر بخواهند هیچ چیز جلودار آنها نیست.

ستاد مسعود پزشکیان در یاسوج

نظری تصریح کرد: قهر چندین ساله مردم و اصلاح‌طلبان فقط میدان را برای یکه‌تازی گروهی خاص باز کرد و تحریم‌ها نتیجه‌ای جز بدتر شدن شرایط اقتصادی و سیاسی در پی نخواهد داشت و از سوی دیگر براندازان نیز هیچ‌گاه دستاورد خاصی نداشته‌اند ولذا امروز مجدد چاره‌ای به جز اصلاح طلبی نداریم.

وی اضافه کرد: وضعیت کنونی نامطلوب است، هیچ کدام از کاندیدای اصولگرا وضعیت موجود را گردن نمی‌گیرند، در سال‌های اخیر به جای متفکرین و مدیران مداحان تصمیم‌گیر شده و همه چیز را برای یک اقلیت مصادره کرده و وضعیت موجود را خلق کرده‌اند اما با حضور پزشکیان در صحنه به تغییر شرایط بسیار امیدوار هستیم.

نظری با بیان اینکه با احترام به همه رقبا اما هیچ‌کدام در حد و اندازه پزشکیان نیستند یادآور شد: آقای پزشکیان در دوران وزارت، ریاست دانشگاه و نائب رئیسی در مجلس شورای اسلامی همواره شجاع و کاردان نشان داده است و کارنامه وی قابل قیاس با بقیه نیست.

مسئول شورای سیاست‌گذاری اصلاحات در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان افزود: این نامزد اصلاح‌طلب هیچ نقطه تاریکی در کارنامه خود ندارد و رقبا نمی‌توانند دستاویزی برای تخریب وی پیدا کنند.

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت اول روحانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به ترکیب ناعادلانه هیئت اجرایی اشاره کرد و گفت: امیدواریم دوستان تعامل کنند و ترکیب صندوق‌های رای را تغییر دهند و برای اعتماد‌سازی نیاز است که ترکیب صندوق‌های رای متعادل شود.

انتهای پیام/