پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

یک مامور نیروی انتظامی که اهل هرمزگان بوده و برای مسافرت در ایام مرخصی به یاسوج سفر کرده بود با مشاهده درگیری چند جوان با نیروی انتظامی به کمک همکارانش می‌رود که در این درگیری جان خود را از دست داد و آسمانی شد.

به گزارش ریواس جنوب از یاسوج، روایت این حادثه تلخ را آقای عباسیان، مدیر روابط عمومی نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد اینگونه تشریح کرد.

عباسیان، اظهار کرد: این مرزبان فداکار روز گذشته، پس از مزاحمت اراذل و اوباش و درگیر شدن آنها با ماموران نیروی انتظامی به کمک ماموران پلیس یاسوج شتافت که وی در این درگیری مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرزبان فداکار که اهل استان هرمزگان است و در ایام مرخصی به سر می‌برد، همراه خانواده خود در سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد در آبشار یاسوج بهمراه ماموران پلیس استان با اراذل و اوباش درگیر شد که شوربختانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

شهید فرخیانی در ایام مرخصی به سر می‌برد و پس از حضور پلیس در محلی در شهرستان یاسوج در راستای جلوگیری از مزاحمت اراذل و اوباش، بین ماموران و آنان درگیری ایجاد شد که این شهید به همراه خانواده در آن منطقه بوده و با مشاهده درگیری احساس مسئولیت کرد و با جدا شدن از همسر و فرزند خود به کمک ماموران پلیس و مقابله با اراذل و اوباش پرداخت.

وی ادامه داد: استوار یکم احسان فرخیانی در این درگیری جلوی چشم همسر و فرزند خود مورد اصابت گلوله یکی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل شد.