پایگاه خبری-تحلیلی ریواس جنوب (rivasjonoob.ir)/

بزرگواری: با تمام وجودم مطالبات بخش ثلاث را عملیاتی می‌کنم/ عاشق مطالبه گری برای مردم قدرشناس کهگیلویه بزرگ هستم

ریواس جنوب/ سید علی‌محمد بزرگواری که به نطق‌ها و مطالبه‌گری‌هایش شهرت دارد، این‌بار در مرکز منطقه ثلاث در باب قومیت‌گرایی، کم‌مهری به لنده و دیگر مناطق ثلاث و پیگیری‌هایش در دوران نمایندگی صحبت‌های تکان‌دهنده‌ای داشت.

به گزارش ریواس جنوب، سید علی محمد بزرگواری، که بعد از دعوت‌ها و همایش‌های متعدد در قلعه‌رئیسی، دیشموک و لیکک برای چندمین بار به دعوت مردم لنده وارد این شهر شده بود، در اجتماع بخشی از مردم مرکز ثلاث گفت: در دوران نمایندگی‌ام، اولین خواسته مردم لنده از بنده، شهرستانی شدن بود که روی چشم گذاشتم و بعد از کارهای کارشناسی اهالی فن، با پشتوانه و استدلال، این مطالبه مردمی را عملیاتی کردم.

وی با بیان اینکه قبل از لنده، چرام که زادگاه من است شهرستان شده بود و باید در عمل ثابت می‌کردم که قوم‌گرا نیستم و همان‌قدر که پیگیر شهرستان شدن چرام بودم، پیگیر شهرستان شدن لنده در مرکز ثلاث و طیبی هم شدم.

بزرگواری که در پایگاه رأی رقبایش صحبت می‌کرد، شهرستان شدن لنده را گام اول برای ریل‌گذاری توسعه این دیار نامید و افزود: اکنون بیش از هر زمانی نگرانم، نگرانم چرا که لنده فقط در حد همان شهرستانی باقی ماند و چهره لنده تغییری نکرد و این ضرورت حضور مجدد بنده در انتخابات را دوچندان می‌کند تا بار دیگر مطالبات منطقه ثلاث را با جان و دل پیگیری و عملیاتی کنم.

این نامزد جدی کهگیلویه بزرگ، استارت خروج لنده از بن‌بست ارتباطی را دومین اقدام موثر خود در دوره نمایندگی‌اش خواند و گفت: به جز کارهای روزمره‌ای که وظیفه دولت و نماینده است و خود به خود انجام می‌شوند، باید به فکرهای کارهای کلان و عمومی همچون اتصال لنده به جاده پاتاوه به دهدشت و کوتاه‌تر شدن مسیر لنده به بهمئی و خوزستان می‌بودیم که این کار را با مجوز ماده ۱۸۰ و گرفتن اولین اعتبار دو‌میلیاردی در آن زمان برای ساخت پل تراب گرفتیم و ۱۵ کیلومتر از مقدمه جاده لنده به تشان که متاسفانه به حال خود رها شدند و هنوز هم چهره لنده تغییری نکرده است‌‌.

وی تصریح کرد: وقتی نگاه قومی و منطقه‌ای نباشد می‌بینیم اگر لنده آباد شود، اگر لنده به تشان وصل می‌شود، سود آن را همه مردم می‌برند، مردم فهیم بهمئی هم از بن‌بست خارج می‌شوند، مسیر مردم دهدشت به خوزستان بسیار کوتاه‌تر می‌شود بنابراین نگرش قومیتی و منطقه‌ای در دهکده جهانی یک نگرش منسوخ و مخرب است اما شما ببینید چه کسانی مروج اندیشه تفکیک بین «بویراحمد و ثلاث» هستند و چه سودی می‌برند؟

بزرگواری ادامه داد: پیروزی مردم قطعی است و بار دیگر با قدرت بالای مطالبه‌گری و ارتباطات کلانی که دارم حق فراموش‌شده مردم منطقه ثلاث را به آنها برمی‌گردانم و اتصال لنده به جاده پاتاوه دهدشت و اتصال لنده به تشان و استان خوزستان کمترین کاری است که در صورت اعتماد مردم به بنده، عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: برای مخالفان من هم دیگر اثبات شده که تفکر و نگرش بزرگواری، منطقه‌گرایی و قوم‌گرایی نیست چرا که این را عملکرد من ثابت کرده است؛ اگر غیر از این بود اولین فرماندار خوزه انتخابیه‌ام، طیبی نبود، بخشدار سرفاریاب که زادگاه من است، طیبی نبود، اولین رئیس دانشگاه ازاد، طیبی نبود و شما ببینید در دوره نمایندگی بنده عدالت جغرافیایی در نیروی انسانی شرایط بسیار بهتری را داشت.

بزرگواری گفت: اگر چرام شهرستان شد، نگفتم کافیست بلکه از پای ننشستم تا لنده هم شهرستان شد و برای بخش و شهر شدن مناطق حوزه ثلاث، کارنامه و پیگیری‌های بنده مشخص است.

وی تصریح کرد: این‌ها کمترین کاری است که باید برای این مردم قدرشناس و فهیم انجام داد و این‌ها خدمات نظام اسلامی است و نماینده با اختیاراتی که دارد باید مطالبات موکلینش را مدیریت کند و به سرانجام برساند.

بزرگواری گفت: این روزها برخی کج‌فهمی‌های مخرب وقتی استقبال‌های مردمی از بنده که نه از یک تفکر عام‌المنفعه و خدمت صادقانه بدون مرز را می‌بینند، ترس آنها را احاطه کرده و دست به هر تخریبی می‌زنند؛ بنده در یک جمع کاملا محدود از برادران خودم از تخطئه خدمات نظام در یکی از مناطق زادگاهم از سوی چند نفر خاص انتقاد کردم و آنها را دعوت به قدرشناسی کردم شما دیدید چه هجمه‌ای علیه بنده راه انداختند و به خیال باطل خودشان می‌خواستند بزرگواری را مقابل مردم قرار دهند اما نمی‌دانند که بزرگواری جانش را هم برای این مردم قدرشناس می‌دهد و مردم هم خیلی خوب فهمیدند کدام نامزد از جنس انهاست، به درصدشان می‌خورد و قدرت فریاد دردهای این مردم را بدون ترس و وابستگی دارد.

بزرگواری گفت: مردم خوب می‌بینند که کدام نماینده در دوران قدرتش، نه مالی اندوخت و نه رانتی برد برای همین می‌دانند مال و اموال و حق و حقوقشان را دست کدام امانت‌دار بگذارند؛ مردم می‌دانند چه کسی عینک خوزستان بر چشم دارد و چه کسی ریل‌گذار اقدامات عمومی چون عدالت آبی، سد و تامین آب مزارع تشنه کهگیلویه بزرگ است.

انتهای پیام